news-details

قاره سبز در انتظار روزهای داغ فوتبالی؛ تاریخ 3 فینال لیگ‌های قهرمانی اروپا (+عکس)

با مشخص شدن فینالیست‌های لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا نگاهی به زمان و مکان 3 فینال مهم لیگ‌های اروپایی بیاندازیم.

به گزارش نود پرس، شب گذشته دور برگشت نیمه نهایی‌های لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا نیز برگزار شد تا فینالیست‌های این رقابت نیز مشخص شوند.

رنجرز با شکست لایپزیگ و اینتراخت با پیروزی برابر وستهام به فینال لیگ اروپا رسیدند و در لیگ کنفرانس اروپا رم با مورینیو به مصاف جهانبخش و فاینورد خواهد رفت.

در لیگ قهرمانان اروپا نیز رئال مادرید و لیورپول باید فینال سال 2018 را دوباره تکرار کنند.

زمان و مکان 3 فینال لیگ‌های قهرمانی اروپا را در زیر مشاهده کنید:

لیگ قهرمانان اروپا - 7 خرداد

این بازی بین لیورپول و رئال مادرید در تاریخ 7 خرداد ماه و در ورزشگاه استادو دی فرانس پاریس برگزار خواهد شد. پیشتر قرار بود این مسابقه در روسیه برگزار شود که به دلیل جنگ روسیه و اوکراین ، این مسابقه به فرانسه منتقل شد.

رئال مادرید سابقه 13 قهرمانی و لیورپول سابقه 6 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند. این 2 تیم در سال 2018 با هم در فینال دیدار کردند که رئال در آن مسابقه ، لیورپول را شکست داد و قهرمان شد.

لیگ اروپا - 28 اردیبهشت

این بازی بین اینتراخت فرانکفورت و گلاسکو رنجرز در تاریخ 28 اردیبهشت در ورزشگاه سانچس پیس خوان شهر سویای اسپانیا برگزار خواهد شد.

اینتراخت فرانکفورت سابقه قهرمانی در لیگ اروپا را نیز دارد و در سال 1980 توانست به این مقام دست یابد.

رنجرز که بعد از سلتیک دومین تیم پرافتخار اسکاتلند محسوب می‌شود، در سال 2008 به فینال رسید که مغلوب زنیت سن پترزبورگ با مربیگری دیک ادووکات شد.

لیگ کنفرانس اروپا - 4 خرداد

این بازی بین رم و فاینورد در تاریخ 4 خرداد و در ورزشگاه ایر آلبانیا شهر تیرانا آلبانی برگزار خواهد شد. این رقابت اولین دوره خود را تجربه می‌کند و باید دید چه تیمی می‌تواند قهرمان اولین دوره لیگ کنفرانس اروپا نام گیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!