news-details

بازداشت یک مدیر سابق استقلال!

" اختصاصی نود پرس "

سال گذشته بود که نود پرس از بازداشت رئیس هیات مدیره استقلال خبر داد، خبری که به سرعت و به شدت تکذیب شد و حتی سوژه تمسخر بعضی از رسانه ها قرار گرفت اما بعد از چندین هفته تکذیب در تمامی رسانه ها، سرانجام‌ خبر بازداشت خلیل زاده تایید و رسانه ای شد.

حالا خبر از بازداشت یک مدیر دیگر سابق استقلال به جرم کلاهبرداری می رسد و منبع موثق نود پرس مدعی شد فرد نامبرده با سپردن وثیقه ۲۸۰ میلیارد تومانی فعلا آزاد شده است. این فرد نیز توسط یکی از بازیکنان سابق و سرشناس استقلال به نام ع به مدیران سابق استقلال معرفی و سفارش شده بود. در حقیقت این تنها معرفی و سفارش آقای ع به استقلال نبوده و او در طی این چند سال، آدم های مختلفی به مجموعه استقلال سفارش کرده است، آدم هایی که اکثرا تو زرد از آب درآمده اند و نه تنها دردی از استقلال دوا نکرده اند بلکه حاشیه هایی مخرب و بی سابقه برای این باشگاه معتبر و محبوب درست کرده اند، حاشیه هایی نظیر تهدید به قتل همدیگر و ......

در حقیقت استقلال به عنوان یک باشگاه بزرگ، محبوب و پرطرفدار روزی محل حضور آدم های بزرگ، معتبر و موجه بود اما در سالهای اخیر تعداد زیادی آدم قالتاق و شیاد به عنوان اسپانسر، طرفدار پولدار و حامی مالی، با ادعاهای بزرگ وارد باشگاه شدند و با پول دادن به حامیان رسانه ای خود، خبر سازی گسترده ای در زمینه کمک های بالای بلاعوض به باشگاه انجام دادند اما بعدا معلوم شد این کمک ها و تزریق پول، بسیار پایین تر از مبالغ هوچی گرهای وابسته بوده و نه تنها بلاعوض نبوده بلکه در قبال دریافت سفته و چک از باشگاه، این آدمهای به ظاهر هوادار و عاشق سینه چاک استقلال، اسکونت و نزول پولشان را هم گرفته اند!

منتظر خبرهای تکمیلی نود پرس در این ارتباط باشید.

به اشتراک گذاری این مطلب!