news-details

انگلیس ها هم‌ سریال مرد هزار چهره و پژمان را ساختند!

اختصاصی "نود پرس"

به گزارش نود پرس، در طی این سالها، تلویزیون ایران در کنار همه شبکه های تلویزیونی سراسر جهان سریالهایی درباره فوتبال ساخته است. بعضی از این سریالها چه در ژانر طنز و یا درام داستان و ساخت فوق العاده قبولی داشته اند درست مثل سریال پژمان در ژانر طنز و یا حتی سریالی که داریوش ارجمند در نقش یک مربی فوتبال بازی کرد( به سوی افتخار ) که در نوع خود کار جدید و قابل قبولی بودند.
در این میان اما چند سریال سخیف، بی محتوا و بی ارزش هم‌ ساخته شدند که یکی از آنها داستان زندگی یک روزنامه نگار باج بگیر ورزشی بود که داستان زندگی نکبت بار خودش را به جامعه فوتبال و خبرنگاران ورزشی تعمیم و به خورد تلویزیون، مردم و اهالی فوتبال داد!

به تازگی اما شبکه اپل تی وی پلاس سریالی با نام "تد لاسو" در مایه طنز ساخته و روانه بازار کرده است.
این سریال که داستان طنز جذابی دارد داستان یک مرد آمریکایی به نام " تد لاسو" می باشد که به انگلیس مهاجرت می کند و علیرغم اینکه هیچ تجربه ای در این زمینه ندارد مربی یک تیم فوتبال لندنی می شود. بازیکنان و مردم شهر به تد شکاک و بدبین هستند اما ....
اگرچه اپل تی وی پلاس یک شرکت آمریکایی است اما بیشتر عوامل، نویسندگان و بازیگران این سریال، انگلیسی هستند که در خلق آثار کمدی در دنیا زبانزد هستند.
داستان این سریال تا حدودی شباهت به مرد هزار چهره مهران مدیری و پژمان سروش صحت دارد.
نود پرس دیدن این سریال جذاب را به شما توصیه می کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!