news-details

مقايسه مرحوم‌ دهداری با گل محمدی!

اختصاصی "نود پرس"

پس از سه هفته انتظار، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات یحیی گل محمدی صادر کرد  و بعد از آن بلافاصله معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مصاحبه جالبی انجام‌ داد! حسین دوام در این رابطه‌ گفت: اعتراض ما درمورد دفاع از مظلومیت یک مربی نجیب و اصیل است که ادامه دهنده راه دهداری ها و منصور عاصفی ها است. به صراحت می گویم مربیانی مثل گل محمدی که مبادی آداب باشند و اصول را رعايت کنند، در جامعه‌ ما به تعداد انگشتان یک دست نیستند.

اینکه چگونه و چطور و با چه ادله ای معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس چنین اظهار نظری کرده، مشخص نیست! البته‌ شاید هر شخصی دوست داشته‌ باشد، برای دفاع از مربی تیمش هر حرفی را بزند و او را با دیگران مقايسه کند، ولی اینکه بخواهد مربيان امروزی را به امثال مرحوم دهداری ها بچسباند، چیزی جز بازی با احساسات مردم نیست و و به قول قدیمی ها با یک من سریش هم نمی توان مربیان فعلی را به اسطوره هایی همچون مرحوم دهداری چسباند!

 قطعا اگر معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از مرحوم دهداری شناختی داشت، هیچ وقت چنین حرفی را به زبان نمی آورد و گل محمدی را با نماد اخلاق مقايسه نمی کرد. البته ما در نود پرس یحیی گل محمدی را  مربی بی اخلاق نمی دانیم ولی باید بپذیریم رفتارهای او در کنار زمين، هیچ وقت زیبنده یک مربی سطح اول و حرفه ای نبوده‌ و دهداری شدن هم به این راحتی ها نیست! کسی که می خواهد دهداری شود باید خیلی چیزها را رعایت کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!