news-details

طلای جوانان والیبال نقد،پاداش نسیه!

سال گذشته در همین روزها بود که تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ،مدال طلا را از آن خود کرد تا برای اولین بار این افتخار نصیب والیبال ایران گردد.

در این مسابقات که با حضور ۱۶ تیم از سراسر جهان در بحرین برگزار گردید تیم ایران توانست  در فینال تیم ایتالیا را مغلوب خود کند و با کادری تمام ایرانی افتخاری بزرگ برای ورزش کشور بدست بیاورد.
بازیکنان آینده داری چون اسفندیار،یلی،حضرت پور،شریفی و ... تحت رهبری بهروز عطایی و همکاران ایرانی خود چنان درخشیدند که پیامهای تبریک از سوی مقام معظم رهبری،رییس جمهور،رییس مجلس،رییس قوه قضاییه،وزارت ورزش،کمیته المپیک و ... برای آنها سرازیر شد.
به محض ورود تیم به ایران وعده هایی از سوی وزیر ورزش ، رییس جمهور و اسپانسرهای مالی تیم والیبال جوانان  به آنها داده شد که تا امروز تحقق نیافته و در حد همان حرف و قول  خشک و خالی باقیمانده است.

در این میان تنها  رهبر معظم انقلاب، تیم را به محضرشان دعوت کرده و بازیکنان تیم را از خدمت مقدس سربازی معاف نمودند.
حال پس از گذشت یکسال این جوانان رها شده و با قولها و وعده های مسئولین به غیر از رهبری تنها ماندند!
گویی قهرمانی و مدال طلا را مسئولین نقدا دریافت کردند و در ازای آن وعده و قولهای پاداش نسیه به اعضای تیم ارزانی داشتند.
می دانیم مسئولین فدراسیون فوتبال والیبال و وزارت ورزش نیز در تنگناهای شدید مالی قرار دارند اما چه خوب است اگر نمی توانیم کاری انجام بدهیم حداقل قولی ندهیم و تیمی را دلخوش به وعده های سر خرمن نکنیم و چه بسا تیم ها یاد بگیرند مثل رستورانهایی که اول پول غذا را میگیرند ابتدا پاداش آن را بگیرند و بعد قهرمان بشوند! درست مثل‌کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال که اگر یک دقیقه پول و پاداشش دیر می شد،ساختمان  فدراسیون فوتبال را سر مسئولینش آوار می کرد!

به اشتراک گذاری این مطلب!