news-details

یک گوش شکسته کشتی در تیم ملی فوتبال!

در فدراسیون فوتبال چه خبر است؟ ما هم نمی دانیم شاید خودشان هم‌ ندانند اما ساختمان خیابان سئول تهران همیشه خبرها و کارهای عافلگیر کننده و عجیب و غریب زیاد داشته است !

در فدراسیون فوتبال چه خبر است؟ ما هم نمی دانیم شاید خودشان هم‌ ندانند اما ساختمان خیابان سئول تهران همیشه خبرها و کارهای عافلگیر کننده و عجیب و غریب زیاد داشته است ! یک بار فدراسیون  فوتبال ما را با آوردن کارلوس کی‌روش غافلگیر می‌کند و یک بار هم‌ با انتخاب  یک گوش شکسته  کشتی در  یکی از تیم‌های ملی آن هم به عنوان سرپرست!
 یکی از فوتبالیستهای قدیم و سرشناس تیم ملی که  کاندیدای مربیگری یکی از تیم‌های ملی پایه است ، می گوید در مذاکره با فدراسیون، آنها فردی را جلوی او نشانده بودند که  گوش  شکسته کشتی بود و احتمالا قرار است از او به عنوان سرپرست تیم ملی در این رده پایه استفاده کنند! 
وقتی کفاشیان دو و میدانی کار سالهای سال می تواند رئیس این فدراسیون فوتبال  باشد و شاید در آینده هم باشد،  چرا یک گوش شکسته کشتی نمی تواند سرپرست تیم ملی باشد؟ اصلا وقتی یک دندانپزشک می تواند مدیرعامل یک باشگاه بزرگ و محبوب باشد آنهم بدون هیچ سابقه و اسم و رسمی ،چه اشکالی دارد که مثلا فردا یک باستانی کار دبیر فدراسیون فوتبال بشود؟
مگر مدیران بالا دستی قرار است فقط دندانپزشک خودشان را به جاهای بالا بالا ببرند؟ مگر آنها فقط همین یک دوست و آشنا و فامیل را دارند؟

به اشتراک گذاری این مطلب!