news-details

گل‌هایی که در آبادان خوردیم مشکوک بود!/ با امتیاز معیشتی و پنالتی اهدایی هم قهرمان نمی‌شوند

ضیا عربشاهی هافبم اسبق پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید گل هایی که سرخپوشان در آبادان خوردند عادی نبوده است!

پیشکسوت پرسپولیس همچنین از صحبت‌های اخیر خسرو حیدری نیز شاکی و عصبانی است. عربشاهی اعتقاد دارد این حرف‌ها از فوتبالیست بی حاشیه ای مثل خسرو حیدری بعید است و ...

می‌خواهیم از شکست پرسپولیس در آبادان بگویید؟

به نظرم پرسپولیس جلوی تیم علی منصوریان خیلی خوب بازی کرد و فقط ۲ گلی خورد که عادی نبود!

عادی نبود؟!

نه، به نظرم این گل‌ها یک مقدار مشکوک بود و خیلی دوست ندارم به آن بپردازم. تیمی که ۴۵ میلیون هوادار دارد نباید این طوری گل بخورد و بازی را ببازد. حق پرسپولیس در این بازی حتی مساوی هم نبود و یک شوت به سمت چارچوب زدند که ۲ گل ما خوردیم!

حالا اگر از شما بپرسند چه کسی باید گلر پرسپولیس در دیدار بعدی باشد. چه می‌گویید؟

باید احمد گوهری را بگذارند. چوب خط اشتباهات حامد لک پُر شد و حتی خودش هم درچنین شرایطی روحیه بازی ندارد.

خرید جدید پرسپولیس را چه طور دیدید؟

شیرزود تمیروف ازبک یک مهاجم کامل نشان داد. به شما قول می‌دهم شیرزود کابوس مدافعان استقلال در دربی می‌شود و گل هم خواهد زد.

این یک کُری است؟

نه، من توانایی این بازیکن را دیدم و چنین حرفی زدم اما برخی دوستان استقلالی صحبت‌هایی می‌کنند که مرغ پخته را هم به خنده می‌اندازد!

منظورتان چیست؟

خسرو حیدری فوتبالیست بی حاشیه ای بود اما به تازگی حرف عجیب و خنده داری زده است. او گفته است اگر جلوی قهرمانی استقلال را نگیرند قهرمان می‌شویم. این درحالیست که نه تنها کسی جلوی این تیم را نگرفته بلکه همه سعی می‌کنند هر کمکی کنند تا استقلال امتیاز بگیرد. از امتیاز معیشتی بازی با گل گهر سیرجان بگیرید تا پنالتی اهدایی همین بازی قبلی با تیم قلعه نویی! این درحالی است که اصلا استقلال در قواره و اندازه قهرمانی نیست. خیلی دلم برای امیر قلعه نویی و سعید صادقی سوخت!

سعید صادقی؟!

بله، این پسر به نظرم به راحتی می‌تواند در تیم ملی ایران هم فیکس بازی کند. خیلی بازیکن سرعتی، تکنیکی و پرجنب و جوشی است. روی گل تیمش هم تأثیرگذار بود اما با بدشانسی پنالتی اش به تیر دروازه استقلال خورد. اگر آن توپ گل می‌شد استقلال شکست سختی را متحمل می‌شد هرچند در نهایت یک پنالتی برای آنها می‌گرفتند تا اجازه ندهند آبی‌ها شکست بخورند.

ولی استقلال با کمترین گل خورده و بدون باخت صدرنشین لیگ برتر است؟

این تیم جلوی گل گهر ذلیل شده بود! من به شما می‌گویم اگر داوری‌ها اجازه دهد در دربی معلوم می‌شود کُت تن کیست؟ خیلی چیزها ثابت خواهد شد. من به جرأت به شما می‌گویم سپاهان تیم به مراتب بهتری نسبت استقلال است. شما حرکات سرمربی استقلال را کنار زمین دیدید؟ آیا این تیم شخصیت قهرمانی دارد؟ من می‌خواهم به خسرو حیدری بگویم که شاید بخواهند با این پنالتی‌های اهدایی استقلال را قهرمان کنند اما این اتفاق نخواهد افتاد.

چرا؟

قهرمانی قبل از هر چیز شخصیت می‌خواهد. اتفاقا سعی می‌کنند استقلال را قهرمان کنند اما نمی‌توانند چون بچه‌های پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارند و خیلی چیزها را درآینده ثابت خواهند کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!