news-details

پلیس در خانه ستاره سابق منچستر یونایتد !

اگر فکر می کنید فقط در این جا و در کشور ما پلیس با پارتی و جشن و این جور چیزها مشکل دارد سخت در اشتباهید، چون حتی در کشورهای اروپایی هم پیش می آید که گاهی اوقات پلیس با پارتی مشکل پیدا می‌کند از جمله در انگلیس !

 ماجرا از این قرار است که پلیس به خاطره چهار پارتی و جشنی که اسکولز اسطوره باشگاه منچستر یونایتد  با حضور از ما بهتران ،در خانه‌اش گرفته بود به او تذکر می دهد از او می‌خواهد که خودش و میهمانانش بی سر و صدا و خیلی محترمانه مراسم را تمام کرده و به خانه های خود بازگردند!
 ورود پلیس به خانه پل اسکولز به این خاطر بود که آن ها در منطقه پرخطر اولد هام که  از نظر کرونا در وضعیت بحرانی و قرمز است پارتی گرفته و فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند به همین خاطر پلیس به خانه سه و نیم میلیون پوندی او وارد شد و به آرامی و محترمانه با او  حرف زد و از آنها خواست که حرف شنو باشند ! البته پلیس می توانست طبق قانون هر یک از مهمانان را بیشتر از ۱۰۰ پوند  جریمه کند چراکه قانون قرنطینه و فاصله اجتماعی را رعایت نکرده  بودند اما به خاطر اسطوره ۴۵ ساله باشگاه منچستر یونایتد که حالا مفسر یک  شبکه تلویزیونی است ،کوتاه آمد. فردای روز پارتی، پل اسکولز عکسهایی از  این مراسم را در صفحات اجتماعی پخش کرد و رسانه ها اینگونه استنباط کرد که او از کار خود پشیمان نبوده و توبه نکرده است!

به اشتراک گذاری این مطلب!