news-details

خوش آمد گویی به پسر چهارم، به سبک راموس !

هر کس برای خوش آمد گویی به فرزند جدیدش راه و روش خاص خود را دارد و البته خورخه راموس کاپیتان با تعصب و محبوب رئالی ها هم هم باید راه و روش خود را داشته باشد هر چند برای ما بسیار عجیب و غریب باشد!

 راموس برای خوشامدگویی  به چهارمین فرزند خانواده، روی سینه اش یک تتو کاری دیگر کرد تا کلکسیون تتو روی بدنش که حالا بیشتر شبیه یک دفتر نقاشی است کامل شود ! پسر چهارم راموس و همسرش پیلار روبیو نیز همانند سه فرزند قبلی پسر است .راموس نام بچه را که ماکسیمو آدریانو است روی سینه اش خالکوبی کرده است.

نام  آلخاندرو سومین پسر آن ها نیز روی دست راستش تتو شده است. تتو های راموس روی بدنش که حالا  دیگر جای خالی باقی نمانده، بارها و بارها سوژه رسانه های اروپایی شده است. او علاوه بر بر نام اعضای خانواده خود، موضوعات مختلفی  از جمله نوشته های پابلو نرودا نویسنده سرشناس شیلیایی و این جمله مشهور که" هیچ وقت یک شیر به خاطر عقیده یک گوسفند بی خواب نمی شود" را خالکوبی کرده است.جملات و شعائر مذهبی ،اسامی اعضای خانواده، اعداد رومی ،سمبلی به احترام شهر سویا زادگاه خودش و  نعل اسب از جمله چیزهایی هستند که روی بدن این بازیکن ۳۴ ساله خال کوبی شده‌اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!