news-details

درگیری وحشیانه هواداران فوتبال در خیابان

نبرد دو تیم اسپانیایی با درگیری های شدید و عجیب بین طرفداران دو تیم همراه بود.

 

درگیری بین هواداران دو تیم سلتاویگو و رایو وایکانو در حومه ورزشگاه بالادوس باعث زخمی شدن چندین نفر شد.

گروه معروف به بوکانرس، که هواداران رادیکال رایو به حساب می‌آیند مقابل هوادارن سلتا به نام سلتاراس قرار گرفتند تا درگیری فیزیکی با هم داشته باشند. دو گروه در این درگیری شدید به یکدیگر میله، صندلی، بتری و میز پرتاب می‌کردند، آنها رستوران‌ها و بارهای اطراف ورزشگاه را به آشوب کشیدند و وسایل آنها نظیر صندلی  و میزها را به خیابان و به طرف یکدیگر پرتاب کردند.

چندین نفر از اهالی منطقه تصاویر این درگیری‌ها را ضبط و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. پلیس اسپانیا در حال بررسی تصاویر مربوط به این درگیری‌هاست تا افراد متخلف را شناسایی کند اما تاکنون هیچکس دستگیر نشده است.

یکی از افرادی که در این درگیری آسیب دیده بود به شکل بیهوش روی زمین افتاده بود و تصاویرش در شبکه‌های اجتماعی پخش شد هرچند که گفته شده که او در وضعیت وخیمی به سر نمی‌برد.

در بعضی گزارش‌ها آمده که این دو گروه از قبل برای درگیری با یکدیگر برنامه ریزی کرده بودند و در بعضی دیگر اینطور گفته شده هواداران تیم مادریدی وایکانو از اینکه توسط طرفداران افراطی میزبان در شهر ویگو محاصره شدند، شوکه شده بودند و مجبور به درگیری شدند. این بازی با نتیجه ۲-۰ به سود سلتا به پایان رسید.

به اشتراک گذاری این مطلب!