news-details

حالا تفنگ دست فرهاد مجیدی است!

اختصاصی "نود پرس"

کامران احمدپور/ نود پرس

درست ساعاتی پس از پیروزی شیرین استقلال در داربی حذفی بود که منابع خبری وابسته به استقلال، خبر مذاکره با استراماچونی برای بازگشت به استقلال را منتشر کردند.
از یک طرف صداقت و شفافیت مدیران استقلال را در افشای این مذاکره و آشکار کردن برنامه ها و مقاصدشان، ستایش می کنیم هر چند از روز اول باور داشتیم افشای خبر مذاکره با استراماچونی چند هدف در پشت سر خود داشت که مهمترین آنها فراری دادن فرهاد مجیدی بود!
همانطور که انتظار می رفت مجیدی عصبانی شد، فینال جام حذفی را به تراکتور سازی واگذار کرد، استعفا داد،توپ را به زمین مدیران استقلال انداخت و رفت.
از آن روز به بعد فرهاد تقریبا سکوت اختیار کرده و به انتشار چند پست در فضای مجازی اکتفا کرد اما مدیران آبی هواداران را با اخبار مذاکره و توافق با استرا و در یک قدمی بودن او به نیمکت استقلال، بمباران خبری کردند!
همانطور که انتظار می رفت و ما بارها در نود پرس تاکید کرده بودیم بازگشت مرد ایتالیایی بر روی نیمکت آبی ها به دلایل مختلف( نه فقط قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی ) منتفی است و دیروز سازمان لیگ نیز با انتشار نامه ای به همه اما و اگرها خاتمه داد و متذکر شد جذب استراماچونی نشدنی است. 
حالا تفنگ در دستان فرهاد مجیدی است. کنترل بازی را او در دست گرفته و خوب می داند در داخل هیات مدیره باشگاه ، عده ای می خواهند او ا برگردانند و سعادتمند هم نباشد!
شاید سکوت روزهای اخیر مجیدی، همین دانستن ها باشد و او فاتحانه به نیمکت استقلال برگردد، همانطور که یک روز تیم مظلومی و استقلال را رها کرد و قهرمانی استقلال را گرفت و به قطر رفت و چند ماه بعد در داربی تهران، در حالیکه هواداران استقلال به قلعه نوعی مربی تیم ناسزا می دادند او فاتحانه در زمین استادیوم آزادی دور افتخار زد و مثل یک قهرمان از او استقبال شد!

به اشتراک گذاری این مطلب!