news-details

ادعای جدید اهالی فوتبال؛ این آقا جادوهای جادوگر منسوب به فدراسیون را باطل می کند!

" اختصاصی نود پرس "

ماجراهای فوتبال ایران بیشتر به داستان های " هری پاتر " و ژانر های تخیلی شباهت دارد تا به فوتبال آنهم به عنوان یک ورزش مهیج و جدی!

 از سال ها پیش زمزمه حضور انواع و اقسام جادوگر و رمال در فوتبال ایران شنیده می شد اما شاید باورتان نشود که حتی خود ما که این وقایع و قصه های تخیلی را می نوشتیم باورمان نمیشد که واقعی باشند چه برسد به اینکه جادوگرها نقش و اهمیت زیادی در فوتبال ایران داشته باشند!

 حالا چند سالی هست که نام امیر اسکندری در فوتبال ایران زیاد شنیده  می شود؛ طرفدارانش با عنوان نفس گرم و حق و مخالفانش با نام جادوگر!

  آمدن عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال و مصاحبه عجیب " خوبان عالم " باعث شد تا منتقدان سرسخت عزیزی خادم ارتباط او با امیر اسکندری را به مثابه ارتباط با جادوگر و رمال بدانند و هر روز در مورد او و بر علیه فدراسیون او مطلب بنویسند. حتی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی فوتبال هم باعث نشد تا آنها در مورد ارتباط او با جادوگر  مطلب ننویسند و برایش حاشیه‌سازی نکنند!  


حالا تعدادی از اهالی فوتبال در کرج که از سرشناسان فوتبال ایران نیز هستند مدعی هستند این آقا که تصویر اختصاصی‌اش را در نود پرس می بینید، قادر است جادو و جنبل های آن گروه را باطل کند! آنها مدعی اند این مرد نه تنها هیچ دستی در جادو و جنبل ندارد بلکه مردی با صفا و اهل دل و با خدا است که حتی چندین بار برای شعرخوانی به رادیو البرز دعوت شده است!

به اشتراک گذاری این مطلب!