news-details

بازی های لیگ قهرمانان به خاطر کرونا به تعویق نمی افتد

آوازبک بیردیکولوف معاون کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به سوال خبرنگاران در مورد احتمال به تعویق افتادن رقابت های تیم هایی که به بازیکنانشان به ویروس کرونا مبتلا شده اند پاسخ داد.

به گزارش نود پرس، معاون کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک کنفرانس مطبوعاتی ، روز گذشته گفت:

   ای اف سی قادر به تعویق انداختن مسابقات نخواهد بود و این موضوع برای تصمیم گیری به کمیته سازماندهی ارجاع می شود. بنابراین بازی ها به تعویق نیفتاده و مسابقه افتتاحیه روز 14 سپتامبر(فردا دوشنبه 24 شهریور) برگزار می شود.


این سوال در جریان کنفرانس مطبوعاتی که توسط کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان ، روز گذشته برای نشان دادن میزان آمادگی و تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات مطرح شد.


در همین حال مونم فخوری اردنی ناظر بین المللی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آُسیا، در اظهاراتی به روزنامه الاقتصادیه سعودی گفت که هیچ مسابقه ای از الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق نمی افتد حتی اگر این تیم مجبور به بازی با تیم ذخیره هایش باشد. 


او ادامه داد:

   اعمال پروتکل بهداشتی لیگ قهرمانان در زمان مسابقات کار سختی است. همانطور که می دانید الوحده امارات از حضور در مسابقات عذرخواهی کرد چون تعداد زیادی از بازیکنانش به این ویروس آلوده شده اند.


تیم های فوتبال الهلال عربستان و الدحیل قطر در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان اعلام کردند تست تعدادی از بازیکنانشان مثبت است.
ای اف سی در این رابطه گفت:" تمام مراقبت های پزشکی و پشتیبانی مناسب از هر دو تیم انجام شده و تمام افرادی که آزمایش آن ها مثبت شده تحت پیگیری و مراقبت پزشکی و در قرنطینه مطابق با الزامات ایمنی و پروتکل های درمانی کوید-19 قرار خواهند گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!