news-details

انتقاد رونی از تاکتیک های فرگوسن در دو فینال لیگ قهرمانان

برترین گلزن تاریخ منچستریونایتد به انتقاد از تاکتیک های فرگوسن در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

به گزارش " نود پرس " به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد توانست در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد ولی در هر دوره برابر تیم بارسلونا بازنده شد و نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد. 

وین رونی با اشاره به ناکامی شیاطین سرخ در این دو فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما دو بار فینال لیگ قهرمانان اروپا را به بارسلونا گواردیولا باختیم. تلاش کردیم از پرسینگ خط حمله برابر حریف استفاده کنیم و آنها را تحت فشار بگذاریم و توپ را در اختیار حریف قرار دهیم. این کار معادل خودکشی بود. به یاد دارم که الکس فرگوسن گفت که ما منچستریونایتد هستیم و باید حمله کنیم ، این به روح باشگاه بر می گردد. اما من در این مورد مطمئن نبودم. من فکر می کنم همه بازیکنان فهمیدند که این روش اشتباه برای کنار گذاشتن تاکتیک هایی بود که ما را در مرحله نیمه نهایی سال ۲۰۰۸ برابر بارسلونا به برتری رسانده بود. من فکر می کنم تاکتیک های ما برای تقابل با بارسلونا کاملا اشتباه بود.

رونی در سال ۲۰۰۴ توسط فرگوسن به عنوان بازیکن نوجوان از  اورتون خریداری شده بود. او توانست  پنج قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۸ را تحت رهبری مربی اسکاتلندی بدست آورد.

مهاجم سالهای نه چندان دور منچستریونایتد در پایان گفت: فکر می کنم امسال بهترین شانس منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و این تیم نباید فرصت طلایی را از دست بدهد. سیتی البته کار سختی برابر رئال مادرید دارد و نباید خود را از پیش برنده بداند. 

به اشتراک گذاری این مطلب!