news-details

سولدو: شرایط تراکتور نسبت به روزی که آمدم، بهتر است

سرمربی تراکتور می‌گوید که شرایط این تیم نسبت به زمانی که او آمده بود بهتر شده است.

به گزارش نود پرس از تبریز، زونیمیر سولدو سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: فردا واقعا بازی سختی مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ داریم. امتیازاتی از این تیم کم شده و گل‌گهر باید در بالای جدول باشد. آنها هنوز هم موقعیت خوبی دارند تا بالای جدول بیایند و به آسیا برسند.

وی افزود: گل‌گهر از نفرات خوبی سود می‌برد و در میانه زمین عملکرد خوبی دارد. بچه‌ها را به خوبی برای این بازی آماده کردیم. بازیکنان ما باید در میانه زمین استحکام خوبی داشته باشند تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. امیدوارم با کارهایی که در چند روز گذشته انجام دادیم نتیجه خوبی بگیریم.

«تیم‌های قلعه‌نویی در کناره‌های زمین عملکرد خوبی دارند، آیا اولویت شما بستن کناره‌ها خواهد بود یا تیم‌تان را هجومی به زمین خواهید فرستاد؟» سولدو در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: گل گهر را خوب آنالیز کرده‌ایم، آنها یک تیم خیلی خوب هستند. مسلماً ما نفراتی را در زمین می‌گذاریم تا تاکتیک حریف را خنثی کنیم. در بازی‌های قبل خیلی خوب کار کردیم و در چند دیدار حق‌مان واقعا سه امتیاز بود، مخصوصاً در دو مسابقه آخر. امیدوارم فردا هم این روند ادامه داشته باشند و بتوانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه آیا لیست بازیکنان مدنظر خود را برای نقل‌ و انتقالات نیم‌فصل به باشگاه داده است یا خیر، تصریح کرد: چندین بار با مدیریت باشگاه صحبت کردم. چندین بازیکن را مدنظر داریم ولی نمی‌توانم اسم آنها را بیاورم. آنها می‌توانند به ما کمک کنند و برای تقویت تیم لازم هستند اما پنجره باشگاه بسته است و امیدوارم هفته آینده با تدارک‌هایی که دیده شده پنجره باز شده و این نفرات به ما اضافه شوند.

سولدو درباره اینکه آیا بارش برف شدید در تبریز در روند آماده‌سازی تیمش تأثیر داشته است؟ گفت: شکی نیست که این شرایط آب و هوایی می‌تواند نه تنها برای تیم ما بلکه برای تیم‌های دیگر مزاحمت ایجاد کند. مخصوصاً در تبریز که دمای هوا 7 درجه زیر صفر است ولی تا جایی که توانستیم تمرینات را طوری تدارک دیدیم که بچه‌ها با این شرایط وقف پیدا کنند، چون در روز بازی هم شرایط همینطور است.

وی در واکنش به سؤالی در مورد اینکه آیا از عملکرد خودش در تراکتور رضایت دارد، اظهار داشت: زمانی که من دو ماه پیش به تراکتور آمدم، این تیم شرایط سخت و بدی داشت. آمادگی بازیکنان واقعا خیلی پایین بود در این مدت تمام تلاش خودم را انجام دادم تا قبل از هر چیز نظم خوبی در تیم ایجاد کنم. سعی کردیم بچه‌هایی که آسیب دیده بودند یا با بی‌میلی تمرین می‌کردند را به کار وادار کنیم. روند روز به روز بهتر شد ولی بازهم در برخی پست‌ها بازیکن کم داشتیم و بچه‌ها آسیب دیده بودند.در مجموع با کار خوبی که انجام دادیم تیم از آن وضعیت بیرون آمده و شرایط بهتری دارد.

سرمربی تراکتور در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار با گل‌گهر یادآور شد: ما چند بازیکن را برای بازی فردا نداریم. آرش قادری را به دلیل محرومیت نداریم. عبدالله حسینی و مسلمی‌پور مصدوم هستند و علی دشتی هم همچنان مشکل دارد. یکی دو بازیکن دیگر هم سرماخوردگی دارند که امیدواریم امروز حال‌شان بهتر شود و به بازی فردا برسند.

به اشتراک گذاری این مطلب!