news-details

حمله اسطوره بارسا به دمبله

پیشکسوت بارسلونا از ستاره خاطی ژاوی شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش نود پرس، پنج شنبه بعد از ظهر ژاوی لیست بازیکنان آماده خود برای دیدار جام حذفی مقابل بیلبائو را اعلام کرد و در کمال تعجب دمبله را خط زد.

پس از آن اتفاق ، متئو آلِمانی،‌مدیر ورزشی باشگاه به شدت علیه دمبله اظهارنظر کرد و گفت این بازیکن در پنجره زمستانی فروخته خواهد شد زیرا اصلا نتوانسته تعهد خود نسبت به باشگاه را نشان دهد.

رابطه بارسلونا و دمبله به همین شکل به پایان رسید و باید دید چه اتفاقی در ادامه رخ خواهد داد. البته برخی اعتقاد دارند که رفتار کنونی بارسلونا به این شکل است که او قرارداد خود را تمدید کند و به صورت رایگان به تیمی دیگر منتقل نشود.

هریستو استویچکوف در این خصوص گفت: اگر نمی‌خواهی بازیکن بارسلونا باشی،‌برو ولی حداقل به این نشان و تیم احترام بگذار. من از ژاوی ممنونم که نگذاشت این بازیکن در رختکن حاضر شود. رختکن بارسا برای بازیکنانی است که لیاقت دارند.

وی ادامه داد: این باشگاه 121 سال تاریخ دارد و بزرگ است. من روی این پیراهن قسم می‌خورم. دمبله هیچ وقت نفهمید بارسلونا یعنی چه. ما که خارجی بودیم،‌ خیلی زود متوجه شدیم که باشگاه بارسلونا چقدر بزرگ است و چرا باید همه چیزمان را برای این باشگاه بدهیم. در زمان ما، کوبالا ، کاراسکو، لینه‌کر ، باکرو و سالیناس حضور داشتند و همه این بازیکنان می‌دانستند بارسلونا چه عظمتی دارد.

استویچکوف یکی از بازیکنان بزرگ بارسلونا در دوران کرویف بود و توانست با این تیم به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز دست یابد. او 12 جام دیگر نیز با بارسا بدست آورد و توانست به یکی از مهاجمان بزرگ تاریخ این باشگاه نام گیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!