news-details

شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

با وجود تاثیرگذاری منفی بحران کرونا بر باشگاه‌های فوتبال اروپا، این باشگاه‌ها برای فصل آینده از هم‌اکنون به دنبال جذب ستاره‌های مد نظرشان هستند.

دوشنبه 13 مرداد

 

13:00 روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد منچستریونایتد برای اطمینان از بدست آوردن جیدون سانچو قصد دارد برای او 120 میلیون یورو با بوروسیا دورتموند پرداخت کند (بیلد)

 

 

12:30 باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد که دنیس بورنیچ بازیکن این تیم با توافق دوطرفه از این تیم جدا شده است (باشگاه بوروسیا دورتموند)

 

 

12:00 دی کانیو ستاره سابق فوتبال ایتالیا می‌گوید آنتونیو کونته سرمربی اینتر اصلاً خواهان حضور لیونل مسی در تیمش نیست (گل)

 

11:30 آث میلان قصد دارد هافبک برزیلی خود لوکاس پاکتا را امسال تابستان به تیمی دیگر واگذار کند (کالچیو مرکاتو)

 

 

11:00 دو باشگاه ایتالیایی میلان و ناپولی به دنبال جذب بن گادفری ستاره نوریچ هستند. گادفری هفته گذشته با نمایندگان میلان مذاکره کرده (کالچیو مرکاتو)

 

10:30 استون ویلا به دنبال جذب دیووک اوریکی ستاره لیورپول است. دین اسمیت سرمربی ویلا برای تقویت قدرت تهاجمی تیمش اوریگی را هدف گرفته (سان)

 

یکشنبه 12 مرداد

 

23:30: منچستریونایتد قصد دارد برای جذب کسپر اشمایکل، دروازه ‌بان دانمارکی باشگاه لسترسیتی به عنوان جانشین داوید دخیا اقدام کند (سان)

22:30: کالوم هودسون اودوی، ستاره جوان چلسی در لیست خرید منچسترونایتد  قرار گرفته است (دیلی میل)

 

21:50: الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است(موندو)

 

21:10: کریستیانو رونالدو با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به تمام شایعات درباره جدایی‌اش از یوونتوس پایان داد. او زیر این پست نوشت:" پیش به سوی سومین قهرمانی من"

 

 

21:00: بارسلونا برای فروش ایوان راکیتیچ به سویا چراغ سبز نشان داده است.(موندو)

 

 

20:20: میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به جذب مدافع برزیلی سویا یعنی دیگو کارلوس علاقمند است.(تلگراف)

 

19:45: لاتزیو به جذب مهاجم اسپانیایی رئال مادرید یعنی بورخا مایورال بسیار نزدیک است.(مارکا)

 

19:00: یوونتوس قصد دارد هر طور که شده در نقل و انتقالات تابستانی نیکولو زانیولو از رم را به خدمت بگیرد.( توتواسپورت )

 

18:20: منچستر یونایتد قصد دارد برای جذب جیدون سانچو از همان روشی که برونو فرناندز را به خدمت گرفت استفاده و با مبلغی پول به علاوه متغیرات این انتقال را نهایی کند.(منچستر ایونینگ نیوز)

 

17:52: چلسی قصد دارد نیک پاپ گلر ملی پوش برنلی را جانشین کپا آریسابالاگا کند. (دیلی استار)

 

17:14: منچستریونایتد برای واگذاری قطعی الکسیس سانچس به اینتر 15 میلیون یورو می خواهد. (ساندی اکسپرس)

 

 

16:46: کسپر اشمایکل فرزند پیتر اشمایکل اسطوره ای ممکن است فصل بعد همچون پدرش پیراهن یونایتد را به تن کرده و رقیب داوید دخیا شود. (دیلی میل)

 

16:19: ساندرو واگنر مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه های بایرن و هرتابرلین در 32 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. (بیلد)

 

 

15:35: باشگاه میلان قصد جذب سرژ اوریه مدافع راست 27 ساله تاتنهام را دارد. (کالچو مرکاتو)

14:20: جوزپ ماریا بارتومئو بازگرداندن نیمار را غیرممکن و جذب لائوتارو مارتینز را بسیار دشوار توصیف کرد. (اسپورت)

 

 

شنبه 11 مرداد

 

 

 21:00: پیتر بوش، سرمربی لورکوزن از کای هاورتز به خاطر مدیریت خوب حواشی نقل و انتقالاتی تمجید کرد.

 

20:20: به احتمال فراوان باشگاه میلان بعد از پایان بازی امشب مقابل کالیاری، مسئله تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ را به شکل رسمی اعلام خواهد کرد.(کوریره دلاسرا)

 

 

19:45: بایرن مونیخ و داوید آلابا به زودی برای تمدید قرارداد با یکدیگر مذاکره خواهند کرد.(اسکای)

 

19:00: پاری سن ژرمن رقیب جدی لیورپول در راه جذب تیاگو آلکانترا از بایرن مونیخ خواهد بود و قصد دارد پیشنهاد 30 میلیون یورویی خود در این رابطه را ارائه دهد.( Le10sport)

 

18:10: بعد از منتفی شدن حضور رالف رانگنیک در میلان حالا این آلمانی به دنبال سرمربی گری در لیگ برتر انگلیس است.( کالچیو مرکاتو)

 

 

17:40: بارسلونا برای فروش نتو گلر برزیلی خود به مشکل برخورد کرده است. نتو سال قبل با 26 میلیون یورو از والنسیا به بارسا پیوست ولی فصل جاری آنقدر کم به میدان رفت که تا به امروز هیچ پیشنهاد مناسبی برای او به بارسا نرسیده است. (اسپورت)

 

17:23: در صورت جدایی جیدون سانچو از دورتموند، این باشگاه ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون را جانشین او خواهد کرد. (Football Oranje)

 

16:52: لاتزیو به داوید سیلوا هافبک اسپانیایی که در پایان فصل از سیتی جدا خواهد شد، پیشنهاد قراردادی سه ساله و با دستمزد سالانه 4 میلیون یورویی ارائه داده است. (گاتزتا)

 

16:17: بروسیا دورتموند و منچستریونایتد برای انتقال جیدون سانچو به توافق اولیه رسیدند. یونایتد 66 میلیون یورو در ابتدا پرداخت خواهد کرد و 45 میلیون یورو نیز بر اساس بندهای متغیر. (ایندیپندنت)

 

15:29: پپ گواردیولا سرمربی سیتی همچنان خواهان جذب سرجی روبرتو از بارسلوناست و این قضیه شرط واگذاری اریک گارسیا به باشگاه کاتالان است.

 

14:32: پس از اتمام لیگ قهرمانان یوونتوس و بارسا قصد معاوضه روبرتو بنتانکور و ایوان راکیتیچ را دارند. (کالچومرکاتو)

 

13:00 رسمی: سدریک تویخرت بازیکن شالکه رسماً به باشگاه یونیون بلین پیوست. مبلغ قرارداد این مهاجم 23ساله اعلام نشده است (باشگاه یونیون برلین)

 

 

12:30 یوونتوس به ناپولی پیشنهاد داده که در ازای دریافت آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی این تیم فدریکو برناردسکی را به ناپولی واگذار خواهد کرد (اسکای ایتالیا)

 

12:00 بایر لورکوزن و شالکه دو باشگاه آلمانی هستند که قصد به خدمت گرف تن مکس آرونز مدافع نوریچ را دارند. بایرن مونیخ دیگر تیمی است که خواهان این مدافع است (اسکای آلمان)

 

11:30 آث میلان قصد دارد بازیکن سابق خود جرارد دلوفو را از واتفورد به خدمت بگیرد. بعداز سقوط واتفورد از لیگ برتر انتظار می‌رود این ستاره اسپانیایی از این تیم جدا شود (اسکای)

 

11:00 یوونتوس در نبرد برای به خدمت گرفتن رائول خیمنز مهاجم ولوز موفق شده منچستریونایتد را شکست دهد و خیمنز راهی یووه خواهد شد (آ اس)

 

 

10:30 پیریک امریک اوبامیانگ در ماه ژانویه تا یک قدمی پیوستن به چلسی پیش رفت ولی در نهایت این انتقال که می توانست شوک بزرگی به آرسنال باشد انجام نشد (دیلی میل)

 

 

10:00 اتلتیکو مادرید به دنبال جذب آیتور فرناندز دروازه بان لوانته است. اتلتیکو که می‌داند گل دومش آدان به زودی این باشگاه را به مقصد اسپورتینگ ترک می‌کند به دنبال خرید یک سنگربان است (مارکا)

 

 

جمعه 10 مرداد

 

18:35: ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه ای لیل به ناپولی پیوست.

 

 

18:00: اریک گارسیا، مدافع منچسترسیتی به هدف اول بارسلونا‌ در نقل و انتقالات پیش رو تبدیل شده است.(گل)

 

 

17:30: آرسنال و بارسلونا به توافق برای معاوضه متئو گوندوزی و فیلیپ کوتینیو نزدیک هستند.(ایندیپندنت)

 

16:50: دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی، قرارداد خود را تا سال 2023 با لایپزیش تمدید کرد.

 

 

16:00: اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، به دنبال این است که سران باشگاه هرچه سریعتر جذب جیدون سانچو را نهایی کنند.( ESPN)

 

15:45: گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید هیچ برنامه‌ای برای ترک این تیم و حضور در لیگ برتر ندارد.(میرر)

 

 

15:00: مقرر شده که دروازه‌بان آرژانتینی منچستریونایتد یعنی سرخیو رمورو به زودی با سران این باشگاه در مورد آینده خود مذاکره کند.(سان)

 

14:10: زلاتان ابراهیموویچ در حال مذاکره با میلان برای تمدید قرارداد است.(اسکای)

 

 

13:00 سرخیو رومرو سنگربان آرژانتینی منچستریونایتد به زودی مذاکره با این باشگاه درباره آینده خود را آغاز خواهد کرد (سان)

 

 

12:30 وستهام برای جذب جان استونز مدافع منچسترسیتی نسبت به آرسنال از شانس بیشتری برخوردار است. پیشتر آرسنال برای جذب استونز تلاش کرده بود (دیلی استار)

 

 

 

12:00 منچستریونایتد به درخواست اوله گنار سولسشر همچنان برای به خدمت گرفتن گابریل مگالس مدافع باشگاه فرانسوی لیل تلاش خواهد کرد (اسکای اسپورتز)

 

 

11:30 بارسلونا برای به خدمت گرفتن ویلیان ستاره برزیلی چلسی به این تیم یک پیشنهاد ارائه کرده. از اینتر به عنوان دیگر خواهان ویلیان یاد شده است (گل)

 

 

11:00 لوکاس واسکز آماده است تا مذاکرات خود با باشگاه رئال مادرید را برای تمدید قراردادش آغاز کند. او خواهان شرایطی بهتر در رئال است (آاس)

 

 

10:30 اینترمیلان اطمینان دارد که در تلاش خود برای دائمی کردن قرارداد الکسیس سانچس ستاره شیلیایی که ابتدای این فصل به صورت قرضی از یونایتد به اینتر منتقل شده موفق خواهد شد (منچستر ایونینگ نیوز)

به اشتراک گذاری این مطلب!