news-details

گران ترین بازیگر سینما را بشناسید (+عکس)

اینطور که از شواهد و قراین پیداست، لیلا اوتادی عنوان گران ترین بازیگر سینما را به خودش اختصاص داده است.

بازیگران هیچ وقت میزان دستمزد خود را بیان نمی کنند اما دستمزد لیلا اوتادی بازیگر محبوب ایرانی، لو رفت و لقب گران‌ترین بازیگر زن ایران به او داده شد.

آیا لیلا اوتادی گران‌ترین بازیگر زن ایران است؟

دستمزد بازیگران یکی از موضوعات جالب و بحث‌برانگیزی است که حس کنجکاوی بسیاری از افراد را بر می انگیزد. دانستن دستمزد بازیگران اغلب به نتیجه ای نمی رسد زیرا هنرمندان هیچ‌وقت به‌طور رسمی از مقدار دستمزد خود صحبت نمی کنند.

برخی سلبریتی ها به دلیل فروش بالای فیلم‌هایشان در گیشه لقب گران‌ترین بازیگر را از آن خود کرده‌اند. در این میان اخیرا صحبت هایی در مورد دستمزد زیاد لیلا اوتادی بازیگر توانای کشورمان مطرح شد اما اینکه آیا او گرانقیمت ترین بازیگر زن ایرانی است یا نه، سوالی بود که خود این بازیگر معروف به آن پاسخی داد که در این بخش از چهره ها در نمناک خواهید خواند.

جنجال دستمزد لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون، این هفته مهمان برنامه «خندوانه» با اجرا رامبد جوان بود.

او در این برنامه درباره شایعه دستمزد بالای خود صحبت کرد و به سؤال رامبد جوان درباره اینکه شما گرانترین بازیگر زن تلویزیون هستید، اینگونه پاسخ داد:

" شاید در یک بازه‌ای از زمان این اتفاق در فیلمی رخ داده بود، اما من آن را رد کردم چون ممکن است فرد دیگری بیش‌تر گرفته باشد، ما که از این موضوع خبر نداریم. من وقتی کار هنری بازی می کنم، به دستمزد توجه زیادی نمی کنم و خیلی از کارها بوده که حتی پول نداشتند. "

رامبد جوان:اینکه شما بازیگر گرانی باشید، مورد مخالفت و دلخوری شما قرار می گیرد؟

" نه این مورد خیلی تهیه کننده ها را آزار می دهد. وقتی این بحث مطرح می‌شود، تهیه کننده‌ها فکر می‌کنند که قرار است من در تمام شرایط بگویم که این مقدار دستمزد می خواهم و کوتاه نمی آیم درحالی که کاملا بستگی به فیلمنامه و ارتباط گرفتن با آن دارد.»

چرا می گویند لیلا اوتادی گرانقیمت ترین بازیگر زن ایران است؟

باشگاه خبرنگاران صدا و سیما در سال 1389 لیلا اوتادی را به دلیل بازی در فیلم پیتزا مخلوط و دریافت 75 میلیون تومان برای 25 روز، گرانقیمت ترین بازیگر زن ایران معرفی کرد اما این شایعه خیلی زود توسط خانم بازیگر تکذیب شد.

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر است که فارغ‌التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

لیلا اوتادی از تئاتر کار خود را شروع کرد و تئاتر حوزه‌ ای برای ورود او به عرصه سینما شد. او به جز بازیگری تنیس و اسب سواری را به‌صورت حرفه ای دنبال کرده و کتاب شعرش نیز چاپ شده و در زمینه ساخت و ساز ساختمان فعالیت زیادی دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!