news-details

گل محمدی: مسائل را که گفتم درویش متعجب شد/ این حجم بی خیالی مقابل مشکلات پرسپولیس خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما شایسته تقدیر هستند و مشکلات زیادی دارند و به تک تک آنها افتخار می‌کنم.

به گزارش نود پرس،‌ یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی در نشست خبری اظهار داشت: ما در فوتبال موقعیت ایجاد می‌کنیم و به حریف هم موقعیت نمی دهیم. امروز در نیمه اول و دوم همین شرایط را داشتیم. بازی یکطرفه ای بود و خیلی جاها با سرعت دادن به بازی و استفاده از عمق  و جناحین توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم. هر برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم و می‌خواهم از بازیکنانم بخاطر تمرکزی که با وجود همه مشکلاتی که دارند، حفظ می کنند، تشکر کنم و به شرف و غیرت آنها و همه کادر درود می‌فرستم. کادرفنی، ماساژور وتدارکات و پزشکی و... بازیکنان ما شایسته تقدیر هستند و مشکلات زیادی دارند و به تک تک آنها افتخار می‌کنم.

وی افزود: این حجم از بی خیالی مقابل مشکلات ما خوب نیست و دردناک است، امیدوارم اقدامات خوبی انجام شود و تیم ما با روحیه بهتر و تمرکز بیشتری فصل را به اتمام برساند. 

وی در مورد اینکه گفته است می‌ترسد از بازیکنان خارجی استفاده کند، گفت: دقیقا همین طور است. ما دو بازیکن تاجیک گرفتیم اما ماه‌هاست که نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم. سازمان لیگ برای آنها کارت صادر کرده اما از فیفا هم استعلام گرفته است. اگر مشکلی هست چرا کارت صادر شده و اگر نیست چرا از فیفا استعلام گرفته‌ اند. هفته‌هاست که جواب استعلام‌ها نیامده است. من به درویش هم این مسائل را گفتم. ما نیم فصل اول در هفته چهارم و پنجم این بازیکنان را گرفتیم و اکنون که در هفته پانزدهم است هنوز نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد، باید تکلیف آنها مشخص شود. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه این تیم همیشه مقابل تیم‌های ته جدولی به مشکل می‌خورد، ظاهرا در چنین بازی‌هایی مغرورانه بازیکنان وارد زمین می‌شوند مثل بازی با پدیده و هوادار، گفت: این بازی را که بردیم، قرار نیست که ما همه تیم‌ها را ببریم. مهم این است که از حریفان قدرتمند خود و رقبایمان امتیاز بگیریم که این کار را کرده‌ایم. در برخی از بازی‌ها این اتفاق رخ می‌دهد. در بازی با هوادار، بازیکن حریف با دست گل زد. مشکلات این چنینی داشته‌ایم، در بازی با پدیده هم که گل خوردیم هیچ خطایی رخ نداده بود، نگرانی‌هایی هم در این خصوص داریم. گرفتن امتیازات همه بازی‌ها غیرممکن است. هر تیمی ممکن است امتیاز از دست بدهد، رقبای ما هم این کار را انجام داده‌اند و مقابل تیم‌های ته جدولی امتیاز از دست داده‌اند. این مسئله در لیگ برتر طبیعی است. منکر اشتباهات داوری نیستیم، اما اینکه اشتباهات داوری نباید به تعداد زیاد فقط برای تیم ما رخ بدهد. نگران این مسئله هستیم که در کنفرانس قبل از بازی هم آن را گفتم.

گل محمدی در مورد اینکه در نیم فصل به هدفتان رسیدید یا نه، اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که اول فصل رخ داد و بازیکنان زیادی از ما جدا شدند و تغییر و تحولاتی که داشتیم، این شرایط پیش می‌آید. وقتی تیم به مرحله‌ای می‌رسد که قهرمان می‌شود، بازیکنان هماهنگی زیادی به دست می‌آورند اما با اتفاقات این چنینی بازیکنانی با خطوط مختلف از تیم ما جدا می‌شوند، این شرایط هست. گرفتن بازیکنان جدید هم سخت است و هم پیدا نمی‌شود. شما نمی‌توانید بازیکنان تیم ملی را به راحتی در اختیار داشته باشید.

سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: ما سه ملی‌پوش خود را فقط امسال از دست دادیم. اگر به ترکیب تیم ملی نگاه کنید نصفی از آنها در تیم ما در یکی دو سال گذشته بازی می‌کردند که بازیکن فیکس تیم ملی هستند. گرفتن بازیکن تیم ملی در حال حاضر برای تیم ما مقدور نیست. قرارداد دارند و قراردادهایشان آنقدر سنگین است که از پس پرداخت آن برنمی‌‌آییم. بنابراین عملکرد بازیکنان ما پس از 15 هفته که 31 امتیاز گرفتیم، درست است.  این میانگین خوب امتیازی است. همین روند می‌تواند در نهایت باعث قهرمانی یک تیم شود. فکر می‌کنم بعد از 15 هفته جمع کردن این امتیازات خوب است و با تقویت تیم و موجود بودن امکانات و داشتن زمین تمرین خوب شرایط بهتری خواهیم داشت. سه،چهار هفته است که مشکل زمین داریم. سخت است، پارسال دو زمین تمرین داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم، اما امسال این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: تیمی که می‌خواهد کیفیت خوبی نشان بدهد باید تمرین باکیفیتی داشته باشد اما ما متاسفانه در این مسئله رنج می‌بریم. این مشکلات را عنوان کرده‌ایم و امیدواریم که برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بحث مشکلات مالی و مشکلات نقل و انتقالات را با مدیریت جدید باشگاه مطرح کرده است، اظهار داشت: ما مشکلات را بیان کرده‌ایم، البته فرصت کم بود، ولی بعد از آنکه صحبت‌هایمان تمام شد، هیات مدیره و آقای درویش خیلی متعجب ما را نگاه می‌کردند. فکر نمی‌کردند این حجم از مشکلات اطراف تیم باشد و خودشان تعجب می‌کردند که چطور این مشکلات رسانه‌ای نشده یا حل نشده است. کار کردن در این تیم سخت است، برای مدیریت، برای همه. باید شبانه روزی کار کنند. بخشی از مشکلات را انتقال داده‌ایم.

گل محمدی تصریح کرد: باید همت عالی داشته باشند تا مشکلات را برطرف کنیم. کار سختی است، احتیاج به حمایت همه است به خصوص هواداران که مثل فصل گذشته حمایت خود را از ما دریغ نکنند. خصوصا مدیریت با توجه به مسائلی که وجود دارد خیلی سریع‌ مشکلات را برطرف کنند تا با فراغ بال بیشتری تمرین کنیم و مسابقه بدهیم. دیگر این مشکلات خیلی زیاد می‌شود، بچه‌ها دارند اذیت می‌شوند. آنها زندگی دارند، برخی زندگی‌های شخصی‌شان به مشکل خورده است. مشکلات عجیب و غریبی بر تیم ما حاکم است. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل برطرف شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!