news-details

نکونام: بازیکنی که اشتباه می‌کند باید استراحت کند/ قسمتی از استادیوم ما باتلاق شده و لجن بسته است

سرمربی تیم فولاد خوزستان به انتقاد از شرایط زمین ورزشگاه خانگی این تیم و همچنین عملکرد برخی بازیکنان پرداخت.

به گزارش نود پرس از خوزستان، جواد نکونام پس از پیروزی مقابل پدیده اظهار داشت: نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم. گردش توپ خوبی داشتیم. پدیده در این هفته ها فوتبال متفاوت و خوبی بازی کرده، در تهران خیلی خوب با پرسپولیس بازی کردند. موقعیت به حریف نداد.

وی افزود: می داسنتیم بازی سخت و سنگینی خواهد بود به خاطر سیستمی که دارند. داود سیدعباسی تیم را خوب جمع کرده، امروز هم بعد از 10 نفره شدن به مشکل خوردند. به آن ها خسته نباشید می گویم. همه دوست دارند پدیده در لیگ بماند به خاطر حضور خودشان و از همه مهمتر به خاطر امام رضا. امیدوارم در لیگ بمانند.

نکونام ادامه داد: دوست داریم این تیم در لیگ برتر بماند، به آنها واقعا خسته‌نباشید می‌گویم. با اینکه 10 نفره بودند اما بعضی اوقات توانستند به ما فشار بیاورند. مخصوصا در 5 دقیقه آخر که مهاجم قدبلند اضافه کردند. با بازی مستقیم ما را اذیت کردند و شرایط سخت شد، اما تیم ما توانست گردش توپ خوبی داشته باشد و موقعیت‌سازی کند. توانستیم به گل اول برسیم. وقتی 11 نفره بودند هم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. بعد از زدن گل دوم عطش گل‌زنی تیم ما خوابید و شرایط کمی سخت شد. می‌توانستیم نیمه اول را با 3 یا حتی 4 گل به پایان برسانیم.

وی افزود: نیمه دوم اوج بدشانسی ما بود، با اینکه دو گل زده بودیم اما دروازه‌بان آنها روز خیلی خوبی داشت. دو سه موقعیت صد درصد را گرفت. دو سه بازیکن ما هم با بی‌دقتی توپ را به بیرون زدند. ضمن اینکه استادیوم ما واقعا شرایط خوبی ندارد. از مدیرعامل باشگاه می‌خواهم رسیدگی کند. زمین این طور نبود. این شرایط واقعا زشت است. قسمتی از زمین گِل و باتلاق شده و لجن بسته است. موقعیت‌هایی را به همین خاطر از دست دادیم و واقعا شرایط خوبی نداریم.

نکونام با اشاره به عملکرد بازیکنانش گفت: از بازیکنان تعویضی‌ام گلایه دارم. آن ها خیلی بد کار کردند. توقع‌ام از آنها خیلی بیشتر بود. تعویض کردیم که بعد از خستگی بازیکنان به گل برسیم. در 20 دقیقه آخر موقعیتی نداشتیم. به همین خاطر با آنها صحبت کردم و به آنها هشدار دادم. شخصیت تیم و بازیکن باید آنقدر بزرگ باشد که فوتبال خودمان را بازی کنیم و چیزی که نیاز است را برای فولاد انجام بدهیم. بازیکنان باید از فرصت‌هایی که به آن می‌دهیم استفاده کنند. در غیر این صورت در آینده قطعا در کنار ما نخواهند بود. امیدوارم زودتر شرایط ایده آلشان را پیدا کنند.

وی در خصوص لزوم تقویت تیم فولاد گفت: من لیست موردنظرم را به باشگاه داده‌ام و مدیران باشگاه هم زحمت می‌کشند. باید با بازیکنانی که نیاز داریم صحبت کنیم تا آنها را هرچه زودتر بگیریم. سه روز دیگر در جام حذفی بازی داریم، الان کمبود بازیکن داریم. سال گذشته باز وقفه‌ای بین بازی‌ها می‌افتاد اما الان بازیکنان واقعا خسته شده‌اند، نیاز است که استراحت کنند. امیدوارم هرچه زودتر بازیکنان مدنظر را جذب کنیم تا بتوانیم از تمام نیرویمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد غیبت صالح حردانی و احسان مرادیان اظهار داشت: من با بازیکنان زندگی می‌کنم و هر روز در کنار آنها هستم، قطعا در هر بازی با تشخیص من بهترین‌ها بازی می‌کنند. عملکرد بازیکن در تمرین و مسابقات ملاک من است. همه را از صمیم قلب دوست دارم، تمام ما، کادر فنی، سرپرستی و پزشکی برای پیشرفت بازیکنان زحمت می‌کشیم. بقیه‌اش دست خودشان است. بازیکنی که اشتباه می‌کند قطعا باید استراحت کند. بازیکنی که بیشتر تلاش کرده باید بازی کند.

نکونام در خصوص اضافه شدن کیانوش رحمتی به کادر فنی این تیم گفت: من با کیانوش در پاس و استقلال همبازی بودم، در نساجی در کادر فنی ما بود، بعد از آن دو سال به سایپا رفت، امسال نیاز بود تا نفر جدیدی را به کادر فنی اضافه کنیم. کارمان خیلی سخت‌تر است. الان به عنوان مثال 6-5 بازیکن را به یک مربی سپرده‌ام و همه مسائل را هر روز گزارش می‌دهند. نیاز داریم که تمام مسائل بازیکنان را زیرنظر بگیریم تا آنها در مسابقات کیفیت بهتری داشته باشند. بازیکنان باید سلامت و ریکاوری شده در اختیار من باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!