news-details

نویدکیا: بازیکنانم باید قوی‌تر و جسورتر باشند/ از بازی ضعیف خیلی ناراحت هستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نیمه اول اصلا بازی خوبی نبود، باد خیلی تاثیر داشت و بیشتر توپ ها روی هوا بود.

به گزارش نود پرس از اراک، محرم نویدکیا پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول اصلا بازی خوبی نبود. باد خیلی تاثیر داشت و بیشتر توپ ها روی هوا بود. خیلی مسابقه معمولی با میزبان درگیری زیادی بود و اصلا تاکتیکی نبود. در نمیه دوم و به خصوص در 20 دقیقه آخر بازی بهتری را به نمایش گذاشت. هر دو تیم مقعیت هایی داشتند، اما روی حرکات تاکتیکی نبود. واقعا معمولی و ضعیف بود.

وی تاکید کرد: با این شرایط به جایی نمی‌رسیم، بازیکنان ما باید خیلی شجاع، جسور و نترس بازی کنند، اما این کار را نکردند. برای من قبل از نتایج این مهم است که بازیکنان فوتبال خوبی را ارائه دهند. شاید برخی هم بگویند فوتبال خوب اگر نتیجه نداشته باشد، مهم نیست. به نظر من اگر امروز هم می‌بردیم بازی اصلا به درد ما نمی خورد، چون خیلی معمولی بود.

سرمربی سپاهان در مورد سه کارته شدن چند بازیکنش و محرومیت از بازی بعدی عنوان کرد:‌فرشاد و امید و سروش را نداریم. البته خیلی مهم نیست و فوتبال است که ممکن است یک تیم دو سه بازیکن خود را نداشته باشد. تیم باید ساختار داشته باشد و نباید غصه بخوریم. من با این موضوعات مشکل ندارم و از بازی ضعیف خیلی ناراحت هستم.

نویدکیا گفت: هم تیم ما و هم آنها و داوران از تساوی رضایت داشتند. ما باید قوی تر و جسور تر بازی کنیم، اگر اینطور نباشد با این مساوی ها به جایی نمی‌رسیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!