news-details

لیگ اسپانیا بزرگترین آرزوی فوتسالیست تبریزی/ ارادت خاص او به "مهدی موعود (عج)"

مصاحبه اختصاصی با هادی انصاری

هادی انصاری اصل  دروازه‌بان بااستعداد تیم‌های سابق شهرداری (آپادانا)، دبیری، عقاب تبریز و فعلی نیروی زمینی تهران در گفت‌ وگو با " نود پرس " حرف‌های جالبی زد که با هم می‌خوانیم:

نود پرس/ خودت را معرفی کن و فوتسال را چطوری و از کجا شروع کردی؟

          بنده  هادی انصاری اصل  متولد 1374 شهرستان پارس‌آباد هستم و  در تیم قوتبال نونهالان آموزش و پروش زیر نظر استاد گرانقدر خدارضا اصلانی شروع کردم و در ادامه فوتسال را در کنار مربی عزیزم حمید کریمی ادامه دادم بعد از آن به تیم شهرداری تبریز که بعدا  آپادانا شد رفتم  و از آنجا هم به  تیم دبیری تبریز پیوستم و چندین فصل در خدمت باشگاه دبیری بودم. و در ادامه کار با تیم عقاب تبریز برای سپری شدن خدمت مقدس سربازی راهی شدم ولی بعد از اتمام  بازی‌ها با مشکلاتی که به وجود آمد مجبور به جدایی از این تیم شدم هم اکنون به تیم نیروی زمینی ارتش رفته و زیر نظر استاد  ابوالفضل حامدی  که واقعا شخصیت گران‌بهایی در فوتسال می‌باشد و هر چه از خوبی‌های ایشون بگویم کم گفتم و فعل‌حال برای سپری کردن خدمت مقدس سربازی  شروع به فعالیت کردم.

نود پرس/ از وضیعت امسال تیمتون بگو ؟

         تیم ما به لطف خدا با کادر و بازیکن‌های خیلی خوبی تقویت شده و جو صمیمانه عالی در تیم مستقر است و با قدرت برای صعود به لیگ یک می‌جنگیم.


نود پرس/ مطلع شدیم که دچار مصدومیت شده‌اید در این مورد هم توضیحاتی بدهید؟

    بله متاسفانه از ناحیه زانو دچارمصدومیت شدم که شکر خدا رو به بهبود هستم و روزهای آخر مصدومیتم را سپری می‌کنم و تا چند روز آینده به تمرینات گروهی برمی‌گردم.

نود پرس/ طبق شنیده‌ها کار جالبی رو شروع کرده‌اید و بنری در بازی‌ها به همراه دارید جریان این بنر چیه؟

          در این خصوص باید عرض کنم که بنری مقدس با نوشته « ظهور نزدیک  است »  تهیه شده که کار فرهنگی ارزشمندی می‌باشد و خواستیم در  کنار فوتسال قسمتی از دین خود را به مقدسات خود ادا کنیم ان شاالله که شاهد فرهنگ‌سازی‌های این‌چنینی نه تنها در فوتسال بلکه در کلیه فعالیت‌های ورزشی و جامعه شاهد باشیم.


نود پرس/  چه بازیکنانی را الگوی خود قرار دادی و به چه شماره‌ای علاقه‌مندی؟

         در داخل ایران بازیکن مورد علاقه‌ام دروازه‌بان خوب کشورمون  مصطفی نظری  می‌باشد که به نظرم  در فوتسال تکرار نشدنی هستند و در خارج از ایران دروازه‌بان  تیم ملی قزاقستان لئو هیگوئیتا می‌باشد و علاقه خاصی به  شماره 12 و 30 دارم.

نود پرس/ مشوق و پشتیبان اصلی‌ات چه کسانی بودند؟

           پشتیبانم اصلی‌ام خانواده‌ام مخصوصا پدر عزیزم بودند اما دوستان زیادی در این راه کمک حال من بودند ولی جا دارد تشکر کنم از دوست بسیار خوبم  مجید ساعی عزیز  که در دروازه‌بانی  نقاط ضعف و قوتم را به بنده گوشزد می‌کرد تا بتوانم در این راه پیشرفت قابل قبولی داشته باشم.

نود پرس/ بزرگترین آرزوی فوتسالی  که می‌خواهید به آن برسید؟

            بزرگترین  آرزویم بازی کردن در لیگ‌های معتبر اروپاست علی الخصوص لیگ پرتغال و اسپانیا

نود پرس/ حرف آخر؟

         تشکر می‌کنم از خانواده عزیزم  که در همه حال  پشتوانه من بودند و از تمام مربیانم  نهایت قدردانی را  دارم که برای من زحمات زیادی کشیدند و از  مربی عزیزم  محسن مشتاق هم تشکر می‌کنم و جا دارد از رسانه خوب و مفید  نود پرس که زحمات زیادی برای ورزش پاک می‌کشند  تشکر و قدردانی کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!