news-details

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان: پیش‌نویس قطع همکاری با کمالوند اعتبار ندارد

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان توضیحاتی را در خصوص وضعیت ادامه همکاری با فراز کمالوند ارائه کرد.

ابوذر شجاعی در گفت‌وگویی، درخصوص تعیین تکلیف وضعیت ادامه همکاری با فراز کمالوند اظهار داشت: جلسه‌ای برگزار شد و از اعضای تیم خواستیم که به تمریناتشان ادامه بدهند. برای ادامه همکاری با فراز کمالوند نیز امشب یا فردا جلسه دیگری خواهیم داشت تا این بحث را بررسی کنیم.

وی در مورد اینکه آیا با شرایط به وجود آمده، باشگاه نفت مسجدسلیمان قصد ادامه این همکاری را دارد، گفت: به نظر می‌رسد عملا شرایط برایش فراهم نیست که ادامه بدهد. به همین خاطر باید بررسی کنیم و ببینیم چه نتیجه‌ای حاصل می شود.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه اگر قطع همکاری قطعی شود، آیا گزینه‌ یا گزینه‌هایی را برای جانشینی کمالوند در نظر دارند، عنوان کرد: هنوز این مساله قطعی نیست. بنابراین نمی‌توانیم با فرد دیگری صحبت کنیم. باید ببینیم وضعیت ادامه همکاری با کمالوند چگونه می‌شود. اگر قطع همکاری نهایی شد، به سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم.

شجاعی در خصوص اینکه امروز نامه‌ای با سربرگ باشگاه نفت مسجدسلیمان به عنوان پیش نویس قطع همکاری یا همان فسخ قرارداد منتشر شد، گفت: به هرحال هر نامه‌ای برای فسخ قرارداد همین فرم و شکل را دارد. دوستان نامه‌ای تنظیم کرده‌اند اما هنوز نهایی و امضا نکرده‌ایم. فرم اولیه است. اصلا شاید عوض شود. به همین دلایل این پیش نویس اعتباری ندارد. باید ببینیم در جلسه چه تصمیمی گرفته می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!