news-details

بازیکنانم کاری کردند کارستان

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان ابراز رضایت کرد.

به گزارش نود پرس، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی عصر شنبه در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: این برد را به همه هواداران نساجی هدیه می‌کنم و به بازیکنانم دست مریزاد می‌گویم و کاری کردند، کارستان. آن‌ها با جسارت بازی کردند.

او ادامه داد: این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم بود و به ما کمک کرد. تیم حریف کادرفنی و بار فنی خیلی خوبی داشت. از مسوولان ورزشگاه تشکر می‌کنم اما آرزویم بازگشت به قائمشهر است. ذوب‌آهن اوایل بازی بهتر بود و فشار زیادی روی ما بود. دقیقه ۳۰ به بعد بازی آرام شد. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و روی یک کار تمرین شده گل زدیم. جایگاه‌مان را پس گرفتیم و طبیعی بود که آن‌ها انتحاری بازی کردند. ذوب‌آهن را وادار کردیم که باب میل ما بازی کنند و به‌گونه‌ای فشار بیاورند که ما می‌خواهیم. تمام زحمت را بازیکنانم کشیدند و از الآن به بازی برابر تراکتور می‌اندیشیم.

سرمربی نساجی درباره تعویض‌هایش در این دیدار گفت: آن‌ها باب میل ما بازی کردند و ما می‌دانستیم بعد از گل زدن چه می‌خواهیم. تعویضی‌های‌مان خیلی خوب بودند و در کل همه بازیکنان عملکرد بی‌نظیری داشتند.

الهامی درباره داوری عنوان کرد: این برای اولین‌بار بود که این داوران برای ما قضات می‌کرد اما عملکرد عالی داشتند و به جز یک آفساید اشتباه در نیمه اول، اشتباه دیگری نداشتند.

وی درباره برتری برابر تارتار در نیمه مربیان گفت: مهدی رفیق من است. ما ۱۰ سال هم‌اتاق بودیم و از او شناخت دارم. او پارسال من را برد و من آرزو دارم همه بازی‌هایش را ببرد. من ۳۰ سال است با او هستم و با افکارش آشنا هستم. پارسال در ورزشگاه خودمان به آن‌ها باختیم اما باخت امسال چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند.‌

الهامی درباره صحبت‌های تارتار در نشست خبری تصریح کرد: آن نظر تارتار است و به نظر من آن‌ها خوب بازی کردند. آن‌ها باب میل ما بازی کردند و کاری کردند که ما دل‌مان می‌خواست. اگر ما گل می‌خوردیم، ما هم انتحاری بازی می‌کردیم. زمین چمن خوب ورزشگاه اجازه بازی خوب را می‌داد. زمین چمن ورزشگاه امام رضا(ع) یکی از بهترین‌های ایران است. ما آن‌قدر در زمین‌های بد بازی کردیم، وقتی چنین زمینی را می‌بینیم سرمان گیج می‌رود. کیفیت تیم‌ها نزدیک است و پیروزی با اختلاف یک کل طبیعی است. ما با تیمی بازی داشتیم که همسایه بود و این پیروزی برای ما شیرین‌تر از عسل بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!