news-details

درگیری لفظی شدید داریوش مصطفوی با نماینده مجلس روی آنتن زنده!

حذف شدن تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس منجر به درگیری لفظی نماینده مجلس و رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای روی آنتن زنده شد.

حذف شدن تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، منجر به درگیری لفظی احمد راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی و داریوش مصطفوی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای روی آنتن زنده شد.

احمد راستینه نماینده مجلس گفت: فدراسیون فوتبال خودش را درگیر مسائل سخیف می‌کند که برخلاف منافع ملی است. مواردی از نفوذ و فساد در فوتبال را به مراجع ذیربط گزارش خواهیم کرد.

داریوش مصطفوی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هم گفت: شما چطور به خودت اجازه توهین به رئیس فدراسیون را می‌دهی؟ دنبال نون و آب مردم باشید. همینطور کار کردید که وضع مملکت این است و غلط زندگی می‌کنیم، چون شما نماینده ما هستید.

گفتنی است داریوش مصطفوی پیش از این از تمام روسای فدراسیون فوتبال پس از دوران خودش انتقاد می کرد. او نه صفایی فراهانی را قبول داشت نه از محمد دادکان تعریف کرد. ماجراهایش با علی کفاشیان هم هنوز ورد زبان هاست اما داریوش مصطفوی این روزها به طور خودجوش، مدافع حق و حقوق عزیزی خادم شده و به خاطر او روی آنتن زنده با نماینده مجلس درگیری لفظی شدید پیدا کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!