news-details

پسرم فکر می کرد نفرین شده است!

فرانسیسکا کاستا:

فرانسیسکا کاستا، مادر نیکولو زانیولو در مورد شرایط دشوار فرزندش صحبت کرده است.

به گزارش " نود پرس " ، در دیدار ایتالیا مقابل هلند بود که بدشانسی دوباره به سراغ نیکولو زانیولو، پدیده جوان آتزوری آمد و او برای دومین بار در هشت ماه دچار پارگی رباط صلیبی شد. حالا مادر این بازیکن در مورد شرایط دشوار نیکولو زانیولو در ابتدای مصدومیت و حتی تمایل او به خداحافظی از فوتبال حرف زده است.

فرانسیسکا کاستا گفت:

    ما منتظریم ببینیم نیکولو کجا جراحی خواهد کرد. ممکن است جراحی او در رم، اتریش یا در کلینیکی در آمریکا باشد که زلاتان ابراهیموویچ در آنجا عمل کرده است. باشگاه رم در حال ارزیابی برای یافتن بهترین راه حل برای نیکولو هستند.

 

    پسرم حالا کمی بهتر شده، اما وقتی اولین بار ما را دید اشک می ریخت، عصبانی بود و حتی می ترسید که نفرین شده، اما حالا نیکولو آرام شده است. اولین حرف پسرم بعد از مصدومیت این بود، من باید فوتبال را کنار بگذارم، فکر می کنم نفرین شده ام.

 

    او از بیهوشی نیز ترسیده بود، اما اکنون سعی دارد جنبه مثبت ماجرا را ببیند. یک زانوی نیکولو دوباره خوب شد و حالا این اتفاق برای زانوی دیگرش رخ داده، به پسرم گفتند عضلات سنگینی دارد و در طولانی مدت می تواند خوب شود. او ابتدا دوباره مثل قبل شده بود که فکر می کرد با این شرایط مانند آدم مصنوعی شده است. دریافت این همه پیام از سراسر جهان به نیکولو کمک می کرد و او دائما به کسانی که برایش نامه نوشته اند اشاره می کرد. هواداران رم شگفت انگیز هستند و آنها پسرم را خیلی دوست دارند.

به اشتراک گذاری این مطلب!