news-details

خشم هواداران بارسلونا؛ تصویر خنده و شوخی مدافع بارسا بعد از حذف از لیگ قهرمانان!

تصویری که از مدافع بارسلونا بعد از بازی این تیم مقابل بایرن مونیخ منتشر شد، خشم طرفداران این تیم را برانگیخته است.

کمتر از دو دقیقه بعد از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا و شکست تحقیرآمیز ۳-۰ این تیم مقابل بایرن مونیخ در آلمان، تصویر مدافع بارسلونا در حال خندیدن در کنار روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن مونیخ منتشر شد.

بارسا که حالا برای اولین بار طی ۲۰ سال اخیر از لیگ قهرمانان حذف شده است و برای اولین بار بعد از فصل ۰۴-۲۰۰۳ باید بازی در لیگ اروپا را تجربه کند در این بازی عملکردی ناامید کننده داشت.

انتشار تصویر کلمان لانگله مدافع فرانسوی بارسلونا که بعد از باخت و حذف تیمش در حال گپ زدن و خندیدن با لواندوفسکی بود، باعث خشم و عصبانیت هواداران بارسلونا و حتی تعدادی از بازیکنان تیم شد.

در حالی که بازیکنان بارسلونا با سرهای پایین انداخته شده و با ناراحتی در مسیر رفتن به رختکن بودند لانگله در زمین ماند و به شوخی کردن با لواندوفسکی پرداخت. این صحنه توسط دوربین‌های تلویزیونی و همچنین عکاس‌ها شکار شد و خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد که انتقادهای تندی را علیه مدافع فرانسوی بارسلونا به همراه داشت. آن‌ها حرکت او را بی‌احترامی به تیم و هواداران دانسته و از این گفته‌اند که چرا باید چنین بازیکنی تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد داشته باشد. بسیاری از آن‌ها نیز خواهان کنار گذاشتن او از تیم نه تنها بابت این حرکت بلکه بابت کیفیت پایین فنی او شده‌اند.

لانگله کل زمان بازی را در ترکیب بارسا حضور داشت اما لواندوفسکی در نیمه دوم و در حالی که بایرن ۳-۰ پیش بود، تعویض شد.

این اولین بار نیست که یک بازیکن در حال خندیدن بعد از شکست تیمش، شکار دوربین‌ها می‌شود. سال گذشته ادن آزار بازیکن رئال مادرید نیز بعد از حذف رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در زمین ماند و مشغول خندیدن با هم‌تیمی‌های سابقش در چلسی شد که این موضوع باعث عصبانیت طرفداران رئال مادرید شد و ادن آزار را وادار به عذرخواهی بابت این حرکت کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!