news-details

نساجی و فروش بازیکنان لیگ برتری

نساجی تا به اینجای کار 8 بازیکن خود را از دست داده است و شاید در روزهای آتی هم شاهد جدایی یکی دو بازیکن جدید از این تیم باشیم.

به گزارش نود پرس، این 8 بازیکن عبارتند از 1- رحمان جعفری (شهر خودرو) – 2 عرفان معصومی (شهر خودرو) 3 – محمد عباس زاده (؟) 4 – محمد میری (گل گهر) 5 – نوید عاشوری (گل گهر) 6 – علیرضا حقیقی (گل گهر) 7 – رضا دهقانی (سپاهان) 8 – علی شجاعی (پرسپولیس) 

 

و اما نساجی برای فصل جدید تنها 7 بازیکن لیگ برتری می تواند در اختیار بگیرد. با این اتفاق سهمیه بازیکنان لیگ برتری نساجی کم می شود و محمود فکری مجبور است لیست تیمش را بیشتر با بازیکنان لیگ یکی پر کند. جالب اینکه احسان قهاری و مجتبی ممشلی که فصل گذشته جز نیروهای کلیدی نساجی بودند به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط در هفته های ابتدایی قادر به همراهی این تیم نخواهند بود و در صورتی که در روزهای آتی هم شاهد جدایی بازیکن از نساجی باشیم ترکیب این  تیم بیش از بیش دسته اولی می شود!

 

نکته قابل تامل در نساجی اشتباه بزرگ مدیرانی بوده که در ابتدای فصل قراردادها را تنظیم کردند؛ همه قراردادها یکساله بسته شده تا جایی که جدایی این همه بازیکن از تیم حتی یک میلیون تومان هم برای باشگاه آورده نداشته است. 

 

نساجی بعد از تمدید قرارداد حامد شیری – فرزاد زامهران حالا باید برای تمدید قرارداد دیگر بازیکنان باقی مانده از جمله مجتبی بیژن – حسین ماهینی و ... تلاش کند. محمود فکری بدون شک برای فصل جدید کار سختی را پیش رو دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!