news-details

اظهارات جالب ستاره رئال پس از جدایی از این تیم/ من یک برنده هستم

خامس رودریگز بالاخره به دوران شش ساله حضورش در رئال پایان داد و شب گذشته رسما به اورتون پیوست.

به گزارش نود پرس، خامس رودریگز سال 2014 و به عنوان آقای گل جام جهانی برزیل از موناکو با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو راهی رئال شد. او تا سال 2017 بازیکن رئال بود و سپس دو ساله و قرضی با قراردادی به ارزش 13 میلیون یورو با بند خرید دائمی 43 میلیون یورویی به بایرن پیوست. دو سال بعد او به رئال بازگشت ولی نتوانست رضایت زیدان را جلب کند و فصلی کابوس وار را روی نیمکت سپری کرد.

در حالی که یک سال از قرارداد او باقیمانده بود، در نهایت راهی اورتون شد تا بار دیگر شاگرد کارلو آنچلوتی شود.

 

خامس پس از رسمی شدن جدایی اش از از رئال گفت:

   من یک برنده ام. یک برنده واقعی. دیدم که در اورتون یک پروژه جاه طلبانه و خیلی جدی دارد و در نهایت پیشنهادشان را قبول کردم. معتقدم با جدیت و جاه طلبی می توان به موفقیت رسید. اورتون هواداران متعصبی هم دارد که همیشه حامی تیم شان هستند.

امیدوارم این حس بین ما مشترک، مثبت و خوب باشد. چیزی که از آن اطمینان دارم این است که در زمین و نیز در تمرینات همه توانم را برای موفقیت تیم خواهم گذاشت. هرچه در توانم باشد را انجام خواهم داد و باید بگویم که از همین دقایق نخست، حس خیلی خوبی از باشگاه گرفته ام.

 

کارلتو نیز در تمجید از خامس گفت:

    همانطور که همه دنیا می دانند، خامس یک بازیکن بسیار باکیفیت است و می تواند پاس گل های بسیار خوبی به مهاجمان بدهد. او از پروژه باشگاه به وجد آمده و با او به بهتر شدن فکر می کنیم. خامس مشتاق امضای قرارداد بود و زمان زیادی برای متقاعد کردن او نیاز نداشتم. او به من و باشگاه ایمان داشت. خامس و آلان، خریدهای فوق العاده ای برای باشگاه هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!