news-details

اومتیتی کلید انتقال ستاره هلندی به بارسلونا!

باشگاه بارسلونا قصد دارد به هر طریقی امسال ساموئل اومتیتی را به باشگاهی دیگر واگذار کند.

به گزارش نود پرس، ساموئل اومتیتی سال 2016 بود که از لیون به بارسا پیوست و در این مدت اغلب با مصدومیت های مختلف دست به گریبان بوده است. مخالفت او با جراحی قبل از جام جهانی 2018 و حضور در تیم ملی فرانسه بر شدت مصدومیت او افزود و فصل 19-2018 مقطعی طولانی در میادین حضور نداشت.

 

فصل 20-2019 او 18 بازی انجام داد؛ 13 بازی در لالیگا، سه بازی در لیگ قهرمانان، یک بازی در کوپا دل ری و یک بازی در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا. آخرین بازی او برای بارسا برابر سلتا(تساوی 2-2) بود که 90 دقیقه در میدان حضور داشت.

 

پس از حذف تحقیرآمیز بارسا از لیگ قهرمانان به دست بایرن، این باشگاه دستخوش تحولات بسیاری شد که مهمترینش اخراج کیکه ستین و آمدن رونالد کومان به جای او بود. سرمربی هلندی بلافاصله 4 بازیکن را در فهرست مازاد قرار داد که ساموئل اومتیتی یکی از آنها بود.

 

در حالی که هنوز هیچ پیشنهادی برای اومتیتی نرسیده، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته او را وارد پروسه جذب ممفیس دیپای از لیون کند. به این ترتیب رقم نهایی انتقال ستاره هلندی نیز کاهش خواهد یافت و اومتیتی به باشگاهی که شش سال بازیکنش بود و در آنجا نیز پرورش یافته، باز خواهد گشت.

او در 5 فصل، 131 بازی برای تیم اول لیون انجام داد و باشگاه فرانسوی نیز تمایل به بازگرداندن او دارد. به این ترتیب بارسا برای دیپای 25 میلیون یورو به علاوه اومتیتی پرداخت خواهد کرد تا درخواست 35 میلیون یورویی لیون نیز اینگونه تامین شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!