news-details

ستاره کروات رئال: آروزی بازنشستگی با پبراهن رئال را دارم

ستاره کروات رئال دوست دارد با پیراهن رئال بازنشسته شود ولی در این مورد او تصمیم گیرنده نیست.

به گزارش نود پرس، لوکا مودریچ برنده توپ طلای 2018 در سن 34 سالگی رویای بازنشستگی با پیراهن رئال را دارد. ستاره ای که تابستان 2018 چیزی تا پیوستن به اینتر فاصله نداشت، در نهایت قراردادش را تمدید کرد و تا سال بعد به کهکشانی ها متعهد است ولی هنوز مشخص نیست که از سوی باشگاه به وی پیشنهاد تمدید خواهد رسید یا خیر. روال باشگاه با بازیکنان بالای 32 سال، تمدید فصل به فصل است.

 

مودریچ در مورد آینده اش در رئال گفت:« در سن و سال من نمی توان برنامه هایی بلند مدت داشت. یک سال از قراردادم باقیمانده و می خواهم تمام انرژی ام را بگذارم تا با رئال بار دیگر عناوین قهرمانی را کسب کنم. اگر در رئال بازنشسته شوم، اتفاق فوق العاده ای خواهد بود و این آرزوی من است ولی در این مورد تصمیم گیرنده باشگاه است. بازیکنان اندکی هستند که توانسته اند با پیراهن رئال بازنشسته شوند و دوست دارم من هم یکی از آنها باشم.

هنوز قدرت و توانایی بازی در بالاترین سطح را دارم و اگر از رئال پیشنهاد تمدید نرسد، یک تیم دیگر را برای ادامه فوتبالم انتخاب خواهم کرد.»

 

مودریچ سال 2012 بود که از تاتنهام به رئال پیوست. او در مورد تجربه بازی در لیگ برتر گفت:« از هر 4 سال بازی برای تاتنهام لذت بردم و معتقدم بهترین فوتبال را به نمایش می گذاشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم فاتح هیچ جامی بشویم. هنوز هم با افرادی در باشگاه که به من کمک زیادی کردند، در ارتباط هستم.»

 

یورو 2021 و جام جهانی 2022:« در مورد حضورم در جام جهانی قطر مطمئن نیستم ولی در مورد یورو 2021 با قاطعیت بیشتری می توانم حرف بزنم.»

به اشتراک گذاری این مطلب!