news-details

پیروزی فرانسه، پرتغال و بلژیک در لیگ‌های اروپا (+نتایج کامل)

تیم‌های فرانسه، پرتغال و بلژیک امشب موفق شدند در اولین دیدارهای شان در لیگ ملت‌های اروپای 2020 مقابل حریفان شان به پیروزی برسند.

به گزارش " نود پرس " ، فرانسه، قهرمان جام جهانی 2018، که امشب میهمان سوئد بود، موفق شد با نتیجه 1-0 میزبانش را شکست بدهد. اما در همین گروه، پرتغال بدون کریس رونالدو دست به کار بزرگی شد و با نتیجه 4-1 از سد کرواسی گذشت. بلژیک هم با نتیجه 2-0 دانمارک را از پیش رو برداشت. 

فرانسه امشب در فرندز آره‌نای سولنا میهمان سوئد بود و در نهایت با تک گل کیلیان امباپه به پیروزی رسید.

در دقیقه 41 بود که ستاره جوان فرانسوی ها در سمت راست محوطه جریمه سوئد صاحب توپ شد و بعد از عبور از بین دومدافع حریف، با ضربه ای دقیق از زاویه بسته، دروازه میزبان را باز کرد.

 

در نیمه دوم تلاش سوئدی ها برای جبران گل خورده ثمری نداشت. در آخرین دقایق بازی، خطای لیندلوف روی مارسیال، باعث شد تا فرانسه صاحب یک ضربه پنالتی شود اما ضربه گریزمان از بالای دروازه به بیرون رفت تا بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان برسد.

اما پرتغال مقابل کرواسی، نایب قهرمان جهان، کار راحت تری داشت و موفق شد با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد.

گل اول پرتغال در این دیدار هم در دقیقه 41 به ثمر رسید. ژوائو کانسلو که در سمت راست زمین صاحب موقعیت شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با شوتی تماشایی، توپ را به گوشه دروازه کرواسی فرستاد.

این نتیجه تا دقیقه 59 پایدار بود تا اینکه این بار روی یک حرکت از سمت چپ، دیگو ژوتا صاحب موقعیت شد و روی تعلل مدافعان حریف، کار را تمام کرد.

11 دقیقه بعد، پرتغالی ها اختلاف را به سه گل افزایش دادند. روی پاس برناردو سیلوا بود که ژوائو فیلیکس پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و شوت محکم او با اشتباه لیواکوویچ، دروازه بان کرواسی، وارد دروازه شد.

در دقایق پایانی، کروات ها تلاش بیشتری برای جبران گل های خورده انجام دادند و سرانجام در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل رسیدند. روی یک حرکت تیمی بود که  با پاس آنته ربیچ، برونو پتکوویچ صاحب موقعیت شد و در موقعیتی تک به تک، دروازه پرتغال را باز کرد.

اما این هم پایان کار نبود و پرتغال در دقیقه 4+90، به گل چهارم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با ضربه سر په‌په به آندره سیلوا رسید و او هم با یک ضربه ساده بغل پا، کار را تمام کرد تا بازی با نتیجه 4-1 به پایان برسد.

بلژیک هم در هر نیمه یک گل زد تا در خانه دانمارک به پیروزی 2-0 برسد. ابتدا در دقیقه 9، روی ضربه کرنر دریس مرتنز، این جیسون دینایر بود که توانست دروازه حریف را باز کند.

این نتیجه تا دقیقه 77 پایدار بود تا اینکه روی یک حمله همه جانبه از سوی بلژیکی ها، این دریس مرتنز بود که از فرصت استفاده کرد و با یک ضربه بغل پای دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

نتایج کامل بازی‌های امشب لیگ ملت‌های اروپا

 

ادامه دارد....

به اشتراک گذاری این مطلب!