news-details

ایسلند 0 - 1 انگلیس؛ رستگاری در دقایق پایانی

انگلیس در دیداری دشوار موفق شد با یک گل ایسلند را مغلوب کند.

به گزارش "نود پرس" ، در دیداری که موقعیت چندانی روی دروازه ها خلق نشد، از دقیه 90 به بعد دو پنالتی اعلام شد که انگلیس توانست از این موقعیت به خوبی بهره گیرد و در نهایت با یک گل در اولین بازی در لیگ ملت های اروپا به پیروزی دست یابد.

در همان دقایق ابتدایی بازی هری کین فرصت خوبی برای باز کردن دروازه ایسلند و زدن گل اول داشت، اما ضربه زمینی او از پشت محوطه با مهار هالدورسون همراه شد.

در دقیقه 10 و روی همکاری کایل واکر و جیدون سانچو بود که تیم ملی انگلیس صاحب موقعیت مناسب گلزنی شد، اما ضربه مدافع انگلیس به تور کناری دروازه برخورد کرد.

در اواسط نیمه اول بود که ایسلند روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست دروازه تیم ملی انگلیس را باز کند، اما ضربه تراستاسون با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 61 و روی ارسال رحیم استرلینگ بود که هری کین با ضربه سر صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

به گزارش نود پرس ، در دقیقه 64 و روی ارسال تریپیر بود که تیم ملی انگلیس باز هم صاحب بخت گلزنی شد، اما توپ بعد از برخورد به بازیکنان انگلیس با فاصله کمی به بیرون رفت. در دقیقه 70 این کایل واکر بود که به علت خطای شدید روی تراستاسون با کارت قرمز داور مواجه شد تا کار انگلیس برای کسب پیروزی دشوارتر شود.

 

اما در دقیقه 91 و با خطا اینگسون روی استرلینگ و اخراج او بود بود که انگلیس صاحب یک ضربه پنالتی شد و رحیم استرلینگ موفق شد این ضربه را تبدیل به گل کند.

اما در دقیقه 93 این بار ایسلند صاحب یک ضربه پنالتی شد که بیارناسون توپ را به آسمان زد تا در نهایت انگلیس با همان یک گل ایسلند را شکست دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب!