news-details

کرونا زن و شوهر سرشناس را به جان هم انداخت !/ داشتیم از گرسنگی می مردیم

ماکسی لوپز پس از مثبت شدن ایکاردی خشمگین شد و بر علیه همسر سابقش وندا مصاحبه کرد "او بی مسئولیت است و نمی فهمد دارد چه کار می کند!" وندا همسر سابق لوپز هم اکنون با ایکاردی زندگی می کند و از او دو فرزند دارد.

به گزارش نود پرس ، در روزهای اخیر مشخص شده که تعدادی از بازیکنان تیم پاری سن ژرمن از تعطیلات آلوده به ویروس کرونا برگشته اند. اگرچه این باشگاه فرانسوی اسامی تمام فوتبالیست های آلوده خود را منتشر نکرده است ، اما چندین رسانه اطمینان می دهند که در میان بازیکنان آلوده کلور ناواس و مائورو ایکاردی وجود دارند که تا همین چند روز پیش در کنار خانواده از جذابیت های جزیره  ایبیزا اسپانیا لذت می بردند.

 
اخبار مربوط به ابتلا  این مهاجم آرژانتینی و میدان جنگی که همسر  وی  وندا نارا ، علیه همسر سابق خود  ماکسی لوپز ، که او نیز فوتبالیست سرشناسی است ، به راه انداخته برای ایکاردی زندگی را تیره و تار کرده است.
ماکسی لوپز یک میدان جنگ جدید را بازگشایی کرده است و در  این جنگ او از حمله به مادر سه فرزندش دریغ نکرده و از او انتقاد کرده است ، همانطور که در ماه های اخیر در مواردی این کار را انجام داده است ، به دلیل بی مسئولیتی او در محافظت از کودکان در برابر بیماری همه گیر کرونا!

دیروز  مجله خبری Los Angeles de la Mañana  در اخبار صوتی خود اعلام کرد پس از سفر خانواده ایکاردی به ایبیزا ، تست  دو فرزند او نیز مثبت شده است.
 لوپز با ابراز شکایت از ایکاردی گفت: "من خشمگین هستم ، این زن نسبت به کاری که انجام می دهد بی تفاوت و بی مبالات است. من دو فرزند کرونا مثبت دارم و او کاملاً درک نمی کند." "من به او گفتم که مجبور نیست به ایبیزا برود. همه کسانی که از آنجا برمی گردند آلوده می شوند. اگر او به عنوان مادر آن را نفهمد ، چه کسی می تواند آن را درک کند؟"

  در برنامه فوق ادعا  شد ، "مبتلایان به کرونا دو پسر کوچک ، بندیکتو ​​و کنستانتینو ، و یکی از دختران  مائورو ایکاردی به نام  ایزابلا  هستند. و جواب آزمایش وندا نیز منفی است. ضمنا جواب آزمایش بعضی از اعضای این خانواده از جمله خوان ایکاردی ، پدر مائورو نیز مثبت اعلام شده است.
 لازم به یادآوری است که وندا پنج فرزند دارد ، سه فرزند از ماکسی لوپز (والنتینو ، بندیکتو ​​و کنستانتینو) و دو فرزند از ایکاردی (ایزابلا و فرانچسکا).

وندا ویروس کرونا را در فرزندانش انکار می کند. چند ساعت پیش او از طریق اینستاگرام اعلام کرد كه هیچ كدام از فرزندان او به این بیماری مبتلا نیستند: "همه ما خوب هستیم . نتیجه آزمایش من منفی است (من Covid ندارم) مانند نتایج بچه ها ، کشور ما خوب است ... از این همه عشق و نگرانی متشکرم. "


 بازگشت به پاریس

خانواده ایکاردی در حال حاضر به پایتخت فرانسه بازگشته اند. در واقع ، با وجود آلوده بودن وی ، این بازیکن آرژانتینی ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن  در باغ خانه خود با یکی از بچه ها با توپ بازی می کرد.

نبرد جدید ماکسی  لوپز و وندا نارا همچنان ادامه دارد. "اگر ایکاردی نبود ، فرزندان من  خانه و غذا نداشتند" این حرف ها را وندا زد و ماکسی لوپز هم در جواب گفت: "اگر ایکاردی نبود ، فرزندانش خانه و غذا نداشتند"
ماکسی لوپز او را به سمت ایکاردی پرتاب کرده است : "من از شما برای گرفتن واندا متشکرم"

به اشتراک گذاری این مطلب!