news-details

بارسلونا و اطمینان به حضور در کاتالونیا

دیلی میل می‌گوید بارسلونا مطمئن است که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول را جذب خواهد کرد.

به گزارش نود پرس، روزنامه انگلیسی دیلی میل اعلام کرد باشگاه بارسلونا مطمئن است تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول را به نوکمپ برده و با او قرارداد خواهد بست.

 

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا از زمان بدست گرفتن سکان هدایت این تیم جذب شاگرد سابقش واینالدوم را اولویت اول خود قرار داده. کومان که در زمان مربی گری در تیم ملی هلند رابطه خیلی خوبی با واینالدوم برقرار کرده خواهان حضور او در بارسا است.

 

واینالدوم وارد آخرین سال قراردادش با باشگاه لیورپول شده و لیورپول تمایل ندارد تابستان آینده او را رایگان از دست بدهد. همین باعث شده که لیورپولی‌ها به تلاش بارسلونا برای جذب او روی خوش نشان دهند.

 

بر اساس این گزارش، با توجه به شرایطی که گفته شد بارسلونا اطمینان دارد تا پیش از تاریخ 5 اکتبر یعنی زمان به پایان رسیدن نقل و انتقالات تابستانی واینالدوم را با پیراهن آبی اناری خواهد دید. کومان به مدیریت باشگاه اطلاع داده که واینالدوم 29ساله را برای تقویت تیم در فصل آتی بسیار مهم می‌داند. البته بارسولنا هنوز به صورت رسمی پیشنهادی به لیورپول ارائه نداده ولی انتظار می رود این پیشنهاد ظرف روزهای آینده به آنفیلد برسد.

به اشتراک گذاری این مطلب!