news-details

خانواده پپ گواردیولا را بشناسید؛ از ارتباط جنجالی دخترش با یک فوتبالیست تا ماجرای عجیب بمب‌گذاری

خانواده پپ گواردیولا با وجود این که حاشیه خاصی نداشته‌اند، این روزها به واسطه ارتباط ماریا دختر بزرگ خانواده با دله الی ستاره تیم تاتنهام بر سر زبان‌ها افتاده‌اند.

دیده شدن ماریا، دختر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی با دله الی هافبک تیم تاتنهام منجر به این شد که رسانه‌های انگلیسی درباره زندگی شخصی پپ و دخترش ماریا بنویسند.

نشریه «سان» درباره این خانواده و دختر بزرگ‌شان به نکاتی اشاره کرده است که در ادامه می‌خوانید.

خانواده پپ گواردیولا

پپ دارای سه فرزند است، یک پسر به نام ماریوس و دو دختر به نام‌های ماریا و والنتینا. او و همسرش کریستینا همدیگر را در فروشگاهی ملاقات کرده بودند و ۲۰ سال بعد از زندگی با یکدیگر و به دنیا آوردن سه فرزندشان در سال ۲۰۱۴ باهم ازدواج کردند. نشریه «سان» در سال ۲۰۱۹ نوشته بود که کریستینا برای سر و سامان دادن به کمپانی مد و فشنی که در اسپانیا دارد با یکی از فرزندانش راهی این کشور شد و پپ و دو فرزند دیگر در انگلیس ماندند.

نشریه «میرر» در این باره نوشت: «کریستینا مانند همسرش علاقه زیادی به فشن، شعر و عکاسی دارد. او در سرزمین مادری‌اش صاحب سبک است ولی زیاد دلش نمی‌خواهد در معرض توجهات باشد و خیلی کم حاضر به مصاحبه می‌شود.»

ماجرای بمب‌گذاری

پپ در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار در مورد گرفتار شدن همسر و فرزندانش در انفجار کنسرت آریانا گرانده صحبت کرد.

سلمان عابدی ۲۲ ساله اهل لیبی، در انتهای کنسرت آریانا گرانده در سال ۲۰۱۷ در یک حمله انتحاری هم خودش و هم ۲۲ مرد و زن و کودک دیگر را کشت. همسر و دو دختر گواردیولا هم در این کنسرت بودند و پپ برای دقایقی نمی‌توانست با آن‌ها تماس بگیرد و از سلامت‌شان باخبر شود و لحظات خیلی سختی را گذراند. خوشبختانه خانواده پپ در سلامت بودند. او به «بی‌بی‌سی» گفت: «در خانه بودم که این خبر را شنیدم. همسرم به من زنگ زد و گفت یک اتفاقی افتاده و ما داریم می‌دویم و در همین لحظه تلفن قطع شد. سعی کردیم با او تماس بگیریم اما خط راه نمی‌داد. سریع به سمت محل کنسرت حرکت کردیم و او چند دقیقه بعد دوباره زنگ زد و گفت آمدیم بیرون و داریم به خانه برمی‌گردیم. ما خوش شانس بودیم اما افراد زیادی آسیب دیدند. زندگی همین است.»

ماریا دختر پپ گواردیولا کیست؟

ماریا که در لندن ساکن است بیش از ۱۰ هزار طرفدار و دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او با عکس‌های جذاب و زیبا و سبک زندگی شادی که از خود در رسانه‌های اجتماعی به نمایش می‌گذارد به عنوان نمادی از سبک اسپانیایی شناخته میشود. ماریا بزرگ‌ترین فرزند پپ گواردیولا و همسرش کریستینا سرا است. یک برادر ۱۸ ساله به نام ماریوس و یک خواهر ۱۳ ساله به نام والنتینا دارد. این خانواده بعد از قهرمانی فصل قبل منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، بارها با هم عکس گرفتند.

آیا ماریا با دله الی در ارتباط است؟

ماه می بود که عکسی از دله الی در کنار ماریا سوژه سایت‌ها شد. بازیکنی که فصل گذشته را روی نیمکت مینشست حالا در کنار ماریا روی صندلی می‌نشیند. یکی از کسانی که در آن لحظه شاهد ماجرا بود به نشریه «سان» گفت: «به نظر می‌رسد که دله و ماریا اصلاً اهمیتی به اینکه چه کسی تماشای‌شان میکند نمی‌دهند. رستوران مملو از آدم بود و همه هم داشتند این دو نفر را نگاه می‌کردند ولی این دو اصلاً به هیچکس توجه نمی‌کردند و فقط همدیگر را نگاه می‌کردند.»

یکی از دوستان ماریا و دله هم به نشریه «سان» گفت: «دله و ماریا خیلی جوان و شاد و سرزنده هستند. چه کسی می‌داند که رابطه‌شان به کجا خواهد رسید؟ ماریا در مورد دیدارش با دله بر روی پشت بام کافه به دوستان‌شان گفته بود اما تأکید کرد که آن‌ها فقط دوست هم هستند.»

دله از نامزد سابقش رابی مائه جدا شد، به این دلیل که رابی از رفتارهای دله خسته شده بود و رابطه را تمام کرد. اینطور که رابی می‌گوید دله ساعت‌های زیادی را به بازی آنلاین اختصاص می‌داد. او پست‌های زیادی در اینستاگرامش گذاشت و از اینکه از دست این فوتبالیست خلاص شده ابراز خوشحالی کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!