news-details

مرموز ترین باشگاه تاریخ فوتبال ایران!

اختصاصی نود پرس " کامران احمدپور"

کامران احمدپور/ نود پرس

به سیاسی بودن فوتبال ایران عادت کرده ایم. به ورود و خروج  آدمهای عجیب و غریب به باشگاه ها عادت کرده ایم، به آدمهای بی ربط با فوتبال و آن باشگاه!
حتی دیگر به اینکه مثلا شوفر یا لوله کش فلان مقام و مدیر طراز اول کشور ، مدیر عامل فلان باشگاه پرطرفدار و ریشه دار بشود هم‌ برایمان مهم نیست و حساسمان نمی کند ....
با اینهمه یک باشگاه دولتی دارد بدجور مرموز می زند و خودش را دارد به عنوان مرموز ترین باشگاه تاریخ فوتبال ایران معرفی می کند.
تو اصلا نمی دانی این آدمهایش از کجا و برای چه آمده اند. قدیم تر به امثال محسن صفایی فراهانی و قریب و طاهری گیر می دادیم که اینها سیاسی اند اما حداقل مردم آنها را دو جا به عنوان مدیر یک مرکز صنعتی و اقتصادی دیده بودند اما حالا چی؟

 


در مرموز ترین باشگاه تاریخ فوتبال ایران، در این سالها آدمهای پیچیده ای آمده و رفته اند اما هیچکدام به پیچیدگی یکی از مدیران فعلی این باشگاه نیست.
روابطش با انتصاب کننده از زمانی آغاز شد که او استاندار بود و این با هزار حیله و کلک مالک یک کارخانه مهم و بزرگ اقتصادی شد. میلیاردها تومان وام گرفت و سرانجام یک کارخانه ورشکسته و تعطیل با یک فوج آدم بیکار شده تحویل داد! برای همه رجز می تواند و میگوید به هزار جا وصل است! مالها را تصاحب که نه بلکه چپاول می کند و در باشگاهی که مسئولش اوست  قراردادی بسته می شود که ...
بخاطر بعضی از ملاحطات فعلا بیشتر از این نمی توانیم‌ بنویسیم. 
واقعا چه بر سر این باشگاه پرطرفدار و محبوب آمده  که روزگاری عرصه مردان محترم و  پرابهت بود و حالا باید برایش داستانهای سیاه و پیچیده و پر رمز و راز نوشت؟

به اشتراک گذاری این مطلب!