news-details

مدافع ذوب آهن سپاهانی شد

این دومین خرید باشگاه سپاهان از باشگاه همشهری به شمار می‌رود و نژادمهدی با عقد قراردادی 2 ساله زردپوش شد.

به گزارش نود پرس، محمد نژادمهدی طی سال‌های اخیر در کنار وحید محمدزاده و هادی محمدی بازیکنان اصلی قلب خط دفاعی سبزپوشان اصفهانی بوده اند و علاوه بر اینکه توانسته بودند، انسجام خوبی به بخش دفاعی تیم ببخشند در گلزنی هم موفق عمل می کردند.


نژاد مهدی در لیگ نوزدهم پنجمین فصل حضورش در سپاهان را تجربه کرد و طی این 5 فصل، 4 بار هم برای تیمش در رقابت های لیگ برتر گلزنی کرد؛ البته این گل‌ها بدون احتساب گل های او در جام حذفی و لیگ قهرمان آسیا برای ذوب آهن است.


مدافع جدید و بابلی سپاهان که 27 سالگی را پشت سر می‌گذارد، حالا در شرایطی به ترکیب سپاهان اضافه خواهد شد که پیش تر بازی در تیم های شهرخودرو و نساجی مازندران را در کارنامه دارد، حالا چالش جدید را انتخاب کرده و باید ببینیم در تیم جدیدش چطور کار خواهد کرد.


این بازیکن امروز در دفتر باشگاه سپاهان حاضر شد و پس از توافق با مدیران باشگاه سپاهان، قراردادی 2 ساله را با باشگاه زردپوش اصفهانی منعقد کرد تا همچنان در اصفهان به زندگی خود ادامه دهد. 


این دومین بازیکن خریداری شده توسط مسئولان باشگاه سپاهان برای تقویت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اسیا و لیگ بیستم به شمار می‌رود. پیش تر دانیال اسماعیلی فر هم از سپاهان خریداری شده بود.
گفتنی است این خرید در شرایطی نهایی شد که صحبت هایی درباره حضور علیرضا ابراهیمی بازیکن گل گهر سیرجان شنیده می شد که حالا با خرید نژادمهدی به نظر می رسد این خرید دیگر منتفی به حساب بیاید.


سپاهان در پست دفاع میانی محمدرضا مهدی زاده، محمد طیبی، عزت پورقاز و گئورگی گولسیانی را به عنوان بازیکن تخصصی در اختیار دارد و شایان مصلح هم توانایی بازی در این پست را دارد. حالا با حضور نژادمهدی رقابت در این پست شدیدتر از این هم خواهد رفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!