news-details

 سپاهان همیشه مدعی است/ تلاش می‌کنم سال‌ها در تیم‌ ملی باشم

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم پیراهن تیم ملی را بپوشم و بازی‌های زیادی برای این تیم انجام بدهم.

به گزارش نود پرس، فرشاد احمدزاده پس از برد 4 بریک سپاهان در دیدار دوستانه مقابل نساجی در مورد شرایط امسال زردپوشان اظهار داشت: سپاهان همیشه مدعی است و امسال هم همین شرایط را دارد. تمرینات تازه شروع شده و تلاش می کنیم تیم موفق باشد. همه زحمت می‌کشند و امیدوارم بهترین‌ها برای این تیم رقم بخورد.

وی در مورد اینکه آیا امسال می‌تواند آمادگی خودش را در سپاهان حفظ کند، گفت: امیدوارم بتوانم روند خوبم در چند سال گذشته را ادامه بدهم. مهم تیم است و باید بتوانم کمک کنم. تمام تلاشم را در تمرینات به کار می‌گیریم. بقیه کار دست کادر فنی و طبق صلاحدید آن‌هاست.

وینگر سپاهان در خصوص فضای جدیدی که در آن قرار گرفته، عنوان کرد: بالاخره بعد از چند وقتی که در فولاد بودم، به یک تیم جدید و بزرگ آمدم. این تیم همیشه مدعی اصلی قهرمانی است و به همین خاطر فشار روی بازیکنان زیاد است. باید تلاش کنیم که بتوانیم یک موفقیت خوب تیمی را به دست بیاوریم.

همچنین یاسین سلمانی در مورد برد امروز سپاهان مقابل نساجی گفت: اولین بازی ما بود. طبیعتا شرایط ایده‌آلی نداشتیم اما خوب است که در این دیدارها به برد پر گل برسیم.

هافبک جوان سپاهان در مورد اینکه به عنوان یک پدیده در فوتبال کشور شناخته شده، عنوان کرد: از محرم نویدکیا و باشگاه تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. خدا را شکرم که توانستم جواب اعتمادشان را بدهم. از اسکوچیچ تشکر می‌کنم که من را به تیم ملی دعوت کرد. این اتفاق به من خیلی روحیه و انگیزه داد.

وی در مورد اینکه آیا در تیم ملی از او استقبال شد، گفت: از بزرگترهای تیم مانند شجاع خلیل زاده، وحید امیری، مهدی طارمی و کریم باقری تشکر می‌کنم. جو تیم ملی خیلی خوب بود. امیدوارم این اتفاق ادامه دار باشد و تیم ملی هم بتواند به جام جهانی صعود کند.

سلمانی درمورد اینکه آیا می‌تواند در تیم ملی برای خودش جایی باز کند، اظهار داشت: من تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم این پیراهن را بپوشم و بازی‌های زیادی انجام بدهم. امیدوارم بتوانم سال‌ها برای تیم ملی بازی کنم. یکی دیگر از اهداف من این است که لژیونر شوم. خیلی دوست دارم این اتفاق در سنین پایین بیفتد تا بتوانم سال‌ها در اروپا بازی کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!