news-details

آوردن خانم به اتاق و شکایت خانم منشی هتل از مربی و آنالیزور تیم پر هوادار!

" اختصاصی نود پرس "

اینکه تیم‌های ایرانی وقتی به خارج می روند، آن کار دیگر می‌کنند و دسته گل به آب می دهند، خبر جدیدی نیست. البته این مسئله شامل همه تیمها و بازیکنان نمی شود و تیمها و بازیکنان‌ ایرانی زیادی هستند که وقتی به خارج می روند، بدون هیچگونه حاشیه کار خود را انجام می دهند و حرفه ای و آبرومندانه از حیثیت فوتبال ایران و باشگاهشان دفاع می کنند!

در تاریخچه فوتبال ایران هستند بازیکنانی از تیم ملی و باشگاهها که شب قبل از بازی، تا صبح به شب زنده داری و گذراندن وقت با زنها پرداخته اند. از مشهور ترین این اتفاقات می توان به ماجراهای جام ملتهای آسیا در لبنان در زمان جلال طالبی و شب بازی با تایلند در بانکوک در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ در زمان میروسلاو بلاژوویچ اشاره کرد.
با اینهمه جالب ترین نکته خبر نود پرس این است که اینبار نه یک  بازیکن جوان و خام، بلکه یکی از اعضای کادر فنی و یک آنالیزور خاطرات افتضاحات سالهای قبل را زنده کرده اند!
 یکی از مدیران یک باشگاه پر هوادار به نود پرس گفت در جریان سفر اخیر تیم به خارج از کشور برای انجام بازی آسیایی، آقای آنالیزور و یکی از اعضای کادر فنی طی دو مرحله خانم به اتاق هایشان آورده اند! این مسئول که از رفتار زیر مجموعه خود به شدت عصبانی و ناراحت بود می گفت یکی از همین آقایان به رسیپشن هتل که یک خانم زیبا بوده، گیر داده که به اتاقش برود و بعد از اصرار فراوان این آقا، خانم منشی و رسیپشن هتل به مدیران بالا دستی خود شکایت کرده و مدیران هتل با تهیه یک فیلم قصد شکایت از آقای ..... را داشتند که خوشبختانه موضوع ماست مالی و ختم به خیر شد!

 این سفر حاشیه های فراوان دیگری هم داشته که فعلا از ذکر آن خودداری می کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!