news-details

اصرار هیات فوتبال بر ادامه فعالیت زنوزی/ او علاقه‌ای به تراکتور ندارد!

با وجود تلاش‌های هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی برای ادامه حضور زنوزی در تراکتور و تامین هزینه‌های این تیم، او دیگر هیچ علاقه‌ای برای ادامه فعالیت در تراکتور ندارد.

پس از اعلام انصراف زنوزی از ادامه اداره تراکتور جلسه‌ای بین مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی برگزار شد و پس از آن مسئولان ورزش این استان اعلام کردند باشگاه تراکتور تا دیدار با النصر در لیگ قهرمانان آسیا هم چنان زیر نظر محمدرضا زنوزی به فعالیت خود ادامه دهد. موضوعی که با وجود اعلام مسئولان استان آذربایجان شرقی عملی نشده است و فعلا خبری از فعالیت دوباره باشگاه تراکتور نیست.

محمدرضا زنوزی که به شدت از انتقادات مطرح شده نسبت به عملکردش در باشگاه تراکتور دلخور است، بر تصمیمش برای تعلیق فعالیت‌های باشگاه اصرار دارد و حتی پس از جلسه مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی در تماس با مدیران باشگاه تراکتور اعلام کرده هم چنان فعالیت‌های باشگاه تعطیل است و تغییری در تصمیمش ایجاد نشده است.

این اولین بار نیست بخش خصوصی از هدایت یک تیم لیگ برتری یا دسته اولی کنار می کشد و آخرین بار هم نخواهد بود.

واقعیت این است سرمایه گذاری در فوتبال به جز بازخوردهای معنوی هیچ بازگشتی در فوتبال ندارد به این دلیل که راه های درآمدزایی در فوتبال ایران مسدود است!

از سویی برای زنوزی خیلی سخت و غیر قابل تحمل است که سالانه میلیاردها تومان برای تراکتور هزینه می کند و حالا باید انتقادات هواداران را هم تحمل کند.

او به همین بهانه به طور شفاهی و رسمی به مدیران فوتبالی و سیاسی تبریز اعلام کرده است قصد ادامه حمایت از تراکتور را ندارد و امتیاز این تیم را به هیات فوتبال استان واگذار می کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!