news-details

اطرافیان زنوزی به تراکتور خیانت کردند/ ما نمک نشناس نیستیم

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور گفت: مالک باشگاه از خیلی از مسائل اطلاع نداشت و اطرافیان زنوزی به تراکتور خیانت کردند.

میلاد فخرالدینی ، با اشاره به جدایی‌اش از تراکتور گفت: شرایط در این تیم خوب نبود و همین موضوع باعث شد تصمیم به جدایی بگیرم. دوست نداشتم اتفاقاتی رخ دهد که مقابل هواداران خراب شوم. برای تراکتور و هوادارانش آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم همه چیز برای این تیم به بهترین شکل پیش برود.

این بازیکن ادامه داد: فصل گذشته با مشکلات زیادی مواجه بودیم. قبل از بازی‌های آسیایی 40 درصد دریافتی داشتیم و قرار شد این دریافتی به 65 درصد برسد. باشگاه قبل از شروع مسابقات آسیایی به ما قول داد که این پول پرداخت شود ولی چنین اتفاقی رخ نداد و بعدا گفتند اگر به امارات رسیدیم پول بازیکنان را می‌دهیم که باز هم این وعده عملی نشد. این وعده‌ها مدت‌ها طول کشید و بعد از بازگشت از مسابقات آسیایی هم هیچ اتفاقی رخ نداد.

فخرالدینی عنوان کرد: آقای الیاسی صحبت‌هایی انجام داد و گفت که بازیکنان تراکتور نمک نشناس هستند. نمی‌دانم ایشان در چه جایگاهی بود که بخواهد چنین صحبت‌هایی را در مورد بازیکنان انجام دهد؟ اگر ما نمک نشناس بودیم چطور با 40 درصد دریافتی و وعده‌هایی که مدت‌ها عملی نشد کنار آمدیم؟ همین الان که با شما صحبت می‌کنم 62 درصد از تراکتور پول گرفته‌ام که چند درصد از آن بابت برخی مسائل به فدراسیون فوتبال رسیده است.

وی اظهار داشت: بعضی دوست داشتند طوری حرف بزنند که مردم را فریب بدهند و آقای زنوزی هم در جریان خیلی از مسائل قرار نداشت. به عنوان مثال به آقای زنوزی می گفتند که دریافتی‌ها را به 70 درصد رسانده‌اند در حالی که این موضوع حقیقت نداشت.

مدافع فصل گذشته تراکتور گفت: مالک باشگاه به دلیل مشکلات شخصی و برخی مسائل، امور تراکتور را به  برخی از افراد سپرده بود ولی متاسفانه اطرافیان زنوزی به این تیم خیانت و حتی کاری کردند که بسیاری از بازیکنان جدا شدند. وقتی با مدیران تراکتور مذاکره می‌کردم به آنها گفتم طوری صحبت می‌کنید که انگار دوست ندارید کسی در این تیم بماند. ماندن من هم در تراکتور صلاح نبود و با اینکه جدایی برایم سخت بود این تصمیم را گرفتم.

فخرالدینی در ارتباط با انتخاب آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد داشتم اما هیچ وقت اهل بازارگرمی نبودم و دوست داشتم بدون سروصدا تیمم را انتخاب کنم. احساسم این است که باشگاه آلومینیوم دنبال پیشرفت است و تعریف هواداران و مسئولان این باشگاه را از خیلی‌ها شنیدم. حضور رسول خطیبی هم نقش مهمی در انتخاب من داشت چون در تراکتور با این مربی کار کرده بودم.

به اشتراک گذاری این مطلب!