news-details

تفاوت تیم کی‌روش با اسکوچیچ؛ امیدمان به بازیکنان است نه کادر فنی

شرایط به نحوی است که همه امید فوتبالدوستان به مهره های شاخص تیم ملی است و خیلی امیدی به کادر فنی وجود ندارد.

برخلاف دوره کارلوس کی روش که یک "تیم" داشتیم و بازیکنان کاملا در قالب کار تیمی و اهداف سرمربی قرار می گرفتند، حالا شرایط به نحوی است که همه امید فوتبالدوستان به مهره های شاخص تیم ملی است و خیلی امیدی به کادر فنی وجود ندارد. البته اسکوچیچ در ۸ بازی روی نیمکت تیم ملی نشسته و هر ۸ بازی را هم برده است.

در واقع از نظر آماری او تا اینجا مربی کاملا موفقی بوده و روند تیم ملی هم چندان نگران کننده نیست به خصوص اگر بدانیم تیمهای هم گروه ما هم خیلی پرقدرت نیستند و می توان آنها را برد و یا حداقل نباخت اما بهر حال وقتی لیست قبلی اسکوچیچ را دیدیم تا حد زیادی از او نا امید شدیم و حالا امیدواریم درست مثل مرحله قبل امثال سردار، طارمی و جهانبخش بدرخشند و بازیها را درآورند.

حسن بزرگ تیم ملی این است که سخت گل می خورد و سخت می بازد و با همین فرمول می تواند باز هم راهی جام جهانی شود اما در همین بازی با سوریه که چندان خوب بازی نکردیم، نشانه هایی از تزلزل هم دیده شد و حالا باید مقابل عراقی بازی کنیم که قوی تر است و در خانه حریف هم یقه کره جنوبی را گرفته است.

در بازی قبلی ایران و عراق سردار گلزنی کرد و احمد نوراللهی هم سابقه گلزنی به عراقی ها را دارد. طبعا پیروزی مقابل این تیم  دور از دسترس نیست اما این مهم مستلزم آن است که باز هم نفرات کلیدی تیم ملی روی فرم باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!