news-details

خدا کند وزیر جدید استقلالی باشد؛  به کمک سرپرست استقلال بگویید داربی را در زمین بازی می‌کنند

اسماعیلی حلالی پیشکسوت پرسپولیس گفت: استقلال تاجیکستان تیمی است که هم قدرت دارد و هم تکنیک. بازی مقابل چنین تیم هایی واقعا سخت است.

پرسپولیس در دیداری دوستانه موفق شد با ۵ گل تیم امید این باشگاه را شکست دهد. هدایت تیم امیدهای پرسپولیس بر عهده اسماعیل حلالی پیشکسوت این باشگاه است. از همین رو با حلالی در خصوص این بازی  و سایر مسائل مربوط به پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

بازی با بزرگسالان چطور بود؟

بازی خوبی بود و دو تیم محک خوبی خوردند. به دلیل اینکه استقلال تاجیکستان ۲-۵-۳ بازی می‌کند، یحیی و افشین از من خواستند با همین سیستم تیمم را ارنج کنم. این درحالی است که من اصلا اعتقادی به این سیستم ندارم. به نظرم تیم ما بسیار خوب بازی کرد و تا وقتی که بازیکنان اصلی در زمین بودند ما یک بر صفر عقب بودیم و از دقیقه ۷۰ به خاطر اینکه به همه بچه‌ها بازی برسد مجبور شدم کل تیم را عوض کنم و بعد از ۴ گل دریافت کردیم.

پرسپولیس را چطور دیدید؟

پرسپولیس خیلی خوب بود. آن‌ها آنقدر انگیزه داشتند که انگار در فینال آسیا بازی می‌کردند. عالی بودند و من به تیم محبوبم و کادر فنی عزیز این تیم که از رفقای من هستند تبریک می‌گویم. انگیزه پرسپولیس از ۱۰۰ ، ۱۰۰ بود و من خیلی امیدوارم همین انگیزه را در بازی با استقلال تاجیکستان هم داشته باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!