news-details

فرانسه 1 - 1 بوسنی؛ استمرار روزهای تلخ بعد از یورو

تیم ملی فرانسه 10 نفره در خانه خود با تساوی 1-1 برابر بوسنی متوقف شد.

به گزارش نود پرس، بعد از حذف زودهنگام از رقابت های یورو 2020، حالا تیم ملی فرانسه در مقدماتی جام جهانی نیز در خانه برابر بوسنی متوقف شده و دو امتیاز مهم را از دست داد.

 

فرانسه بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت و در دقیقه 25 روی ارسال لوکاس دینیه می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه کیلیان امباپه از زاویه ای دشوار به دیرک دروازه بوسنی برخورد کرد. دقایقی بعد بوسنی روی ضربه ایستگاهی میرالیم پیانیچ فرصت داشت به گل اول دست یابد که هوگو لوریس به خوبی عکس العمل نشان داد.

 

اما در دقیقه 35 بوسنی به گل اول دست یافت. ادین ژکو، مهاجم باتجربه این تیم پشت محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه موفق یه زدن گل اول تیمش شد.

 

اما فرانسه در صدد جبران برآمده و در دقیقه 40 به گل رسید. روی ارسال کرنر بازیکنان این تیم توپ در شلوغی دروازه به پشت آنتوان گریزمان برخورد کرده و به صورت اتفاقی وارد دروازه بوسنی شد تا نیمه اول با تساوی 1-1 تمام شود.

 

در اوایل نیمه دوم ژوئل کنده با تکل خشن سئاد کولاسیناچ را در گوشه زمین متوقف کرده و با کارت قرمز داور مواجه شد تا کار تیم ملی فرانسه همان ابتدا دشوار شود. در ادامه بوسنی که از این شرایط راضی به نظر می رسید، تمایلی به حمله کردن نشان نمی داد و تیم ملی فرانسه 10 نفره نیز توانی برای خلق موقعیت روی دروازه حریف نداشت.

در دقایق پایانی بوسنی با ضربه ایستگاهی میرالیم پیانیچ فرصت داشت به گل دوم دست یابد، اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت تا در نهایت این دیدار با همان تساوی 1-1 تمام شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!