news-details

10 فوتبالیست با سرگرمی های غیر معمول و عجیب!

وقتی ما داریم درباره بازیکنان فوتبال نظیر پیرلو، پیتر چک و دیگران صحبت می کنیم، خیلی زود به این فکر می افتیم  که آنها نیز همانند بسیاری از مردم تمام  وقتتشان  را به فوتبال اختصاص می‌دهند که البته تا حدی این حرف درست است.

وقتی ما داریم درباره بازیکنان فوتبال نظیر پیرلو، پیتر چک و دیگران صحبت می کنیم، خیلی زود به این فکر می افتیم  که آنها نیز همانند بسیاری از مردم تمام  وقتتشان  را به فوتبال اختصاص می‌دهند که البته تا حدی این حرف درست است اما با این همه دقیقا شبیه همه مردم دنیا آنها نیز سرگرمی های خاص خود را دارند؛ از نواختن یک ساز موسیقی تا فوتبالیست  هنرمند و طراح تتو و البته ساختن مشروبات الکلی مخصوص خودشان!!
 در اینجا به 10 فوتبالیست مشهور می پردازیم که سرگرمی عجیب و غریبی دارند:

1-پیتر چک/نوازنده درام
 پیتر چک  که نام بزرگی برای خودش در فوتبال ثبت کرده و به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان دنیا شناخته می شود ،سرگرمی کاملاً عجیب و غریبی دارد که ممکن است مردم از شنیدن آن شگفت زده شوند !پیتر از خودش ویدیو های بسیاری در یوتیوب به اشتراک گذاشته که در آن ها آهنگ های بسیاری از از آهنگسازان برجسته دنیا را با ساز تخصصی خود یعنی درام یا همان طبل هم نوازی می کند .او حتی کانال اختصاصی خود را در این زمینه دارد و در این کانال تمام ویدیوهای طبله نوازی خود را به اشتراک گذاشته است. چک به این طبل نوازی تنها به عنوان یک فان و جنبه سرگرم کننده آن نگاه نمی‌کند، بلکه مدعی است با تمرین و هماهنگی چشم و دست توانسته خود را دروازه بان بهتری بکند.

 

 

2-لس فردیناند/خلبان
یکی دیگر از ستاره های سرشناس دنیای فوتبال ،مهاجم بازنشسته فوتبال انگلیس یعنی لس فردیناند نیز سرگرمی کاملاً عجیب و غریبی دارد. بعضی ها تمبر جمع میکند و بعضی ها نیز پیاده روی و کوهنوردی را به عنوان سرگرمی خود انتخاب می کنند. لس نیز تعداد زیادی از سرگرمی ها را یکی بعد از دیگری انتخاب کرد اما خودش مدعی است  هیچ کدام از آنها نتوانستند او را راضی و سرگرمش کنند  تا اینکه بعد از آزمایش کردن تعداد بی شماری از سرگرمی ها او سرانجام گمشده خود را پیدا کرد و آن هم پرواز با هلی کوپتر است!
 خلبان بودن یک سرگرمی کاملاً عجیب و غریب است اما لس بشدت عاشق آن  است و می گوید از این کار لذت می برد. خود او در این ارتباط می گوید : پرواز واقعا مرا آزاد و رها می کند هنگامی که شما آنجا ،آن بالا هستید می توانید برای چند ساعت کاملاً خود را آزاد و رها از هر گرفتاری و م…

 

 

3-نولبرتو سولانو/نوازندگی ترامپت
سولانو ستاره سابق باشگاه نیوکاسل انگلیس که  در سال ۲۰۱۲ بازنشست شد فقط یک هافبک فوق‌العاده نبود بلکه در زمینه نوازندگی ترومپت نیز یک استثنا است. او نیز همانند فردیناند در اوقات فراغت خود از نواختن یک ساز موسیقی لذت می برد . جالب اینجاست که بدانید سولانو گروه موسیقی سالسای  مخصوص به خود را دارد.  هر چند ما تا به حال صدای ساز او را نشنیده ایم اما می گویند در کارش خبره و متخصص است.ستاره سابق تیم ملی پرو  در این زمینه تجارب بسیار زیادی دارد و از زمانی که نوجوان بود شروع به نواختن این ساز کرد. خودش در این ارتباط می گوید: هنگامی که در پرو به مدرسه می رفتم  شروع به نواختن ترامپت کردم .بعد از یادگیری و آموزش در هر روز در گروه سرود مدرسه ساز میزدم .در ابتدا دوست داشتم ساکسیفون بنوازم اما آنها فقط ساز ترومپت را داشتند.

 

 

4-دانیل آگر/هنرمند تتو
 مدافع دانمارکی تیم  لیورپول که بازیکن درخشان و فوق العاده ای  بود و در سال ۲۰۱۴ مجبور شد به خاطر مصدومیت دردناک، برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند سرگرمی بسیار جالبی دارد. دنیل سالهای سال به خاطر تتو کاری هایش بسیار مشهور بود و تقریباً هیچ کس نمی دانست  بسیاری از این تتوها را خودس طراحی کرده است. هنگامی که در ماربیا اسپانیا زندگی می کرد برای خودش یک مغازه تتو زده بود که با پول پس انداز شده از فوتبال آن را راه اندازی کرده بود . در سال ۲۰۱۳ نیز او پول بسیار زیادی در کمپانی کلاگر سرمایه گذاری کرد که کارش مدیریت فاضلاب در دانمارک است. این سرمایه گذاری داستان خاص خودش را دارد.
 

 

 

5-آندرا پیرلو/شراب ساز
 قطعاً این هافبک ایتالیایی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است اما سرگرمی بسیار عجیب و غریب و یا به قول ما ایرانی ها منشوری دارد ، بله این هافبک استثنایی فوتبال ایتالیا شراب ساز است، یعنی کاری که ایتالیایی ها در آن خبره هستند! پیرلو در شمال ایتالیا کارگاه مخصوص به خود را دارد. خودش می گوید این عشق و علاقه از مادربزرگش سرچشمه می گیرد یعنی زمانی که آندره جوان به عنوان یک پسر بچه در مزرعه مادربزرگش و در کار چیدن انگور در تاکستان به او کمک می‌کرد. البته توصیه ما به فوتبالیست های ایرانی این است که هیچ وقت نزدیک این کار و یا حتی سرگرمی هم نشوند چرا که به سرعت به عنوان یک فوتبالیست منشوری ، خبر دستگیری آنها در رسانه ها تیتر یک میشود!

 

 

6-تونی کروس/دارت
قطعا تونی کروس یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است. او یک آلمانی است و مشهور به نظم و انضباط اما این دلیل نمی‌شود که علاقه‌ای به بازی و سرگرمی نداشته باشد. البته سرگرمی کروس نیز مانند خیلی از آلمانی ها خط کشی شده است .بله او عاشق بازی دارت است!

 

 

7-کریس رونالدو/بینگو
بله کریس با این همه دارایی و ثروت،قایق و ویلا و البته خودروهای آنچنانی، عاشق بازی بینگو است! شاید خیلی ها فکر کنند سرگرمی مورد علاقه کریس، کلکسیون داری ماشین است اما اینطور نیست .او عاشق بازی بینگو است و خودش بارها و بارها این این را در مصاحبه اش گفته است. ظاهراً بعد از اینکه او به منچستر یونایتد نقل مکان کرد این بازی کمک زیادی به او کرد تا زبان انگلیسی را یاد بگیرد .شاید کریس میخواهد به بازی بینگو بگوید :هی رفیق! من لطفت را فراموش نمیکنم.

 

 

8-ژاوی/جمع آوری قارچ
ستاره سابق بارسلونا علاقه عجیبی به علم قارچ شناسی و شکار قارچ دارد. مشهور است که او در اوقات فراغت و در زمان جمع آوری قارچ ،تعدادی از دوستانش از جمله ج پیکه و همسرش  شکیرا را هم برای جمع‌آوری قارچ به همراه خود می برد! یکبار پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا در مورد ژاوی  گفته بود کسی که سرگرمی اش  جمع آوری قارچ است، نمی تواند آدم بدی باشد!

 

 

9-دیوید بکام/شمشیر بازی
آدمی مثل دیوید بکام با داشتن این همه پول ، سرمایه و جذابیت برای تمام مردم دنیا قطعاً سرگرمی های زیادی برای انجام دادن در اوقات  فراغت دارد اما هیچ کدام مثل شمشیر بازی دیوید را راضی و اقناع نمی کند به خصوص اینکه با دو نفر مثل تام کروز و ویل اسمیت دوست باشی! ویل می‌گوید :شمشیربازی یکی از راههای الفت و دوستی بین ما سه نفر و روش با هم بودن است. به همین خاطر  بیشتر اوقات ما به خانه تام کروز که سالن مجهز شمشیربازی دارد می رویم و آنجا این سرگرمی جذاب را انجام می‌دهیم.

 

 

10-گابریل باتیستوتا/چوگان
 اسطوره آرژانتینی فلورانس و فیورنتینا، عاشق بازی چوگان است و حتی یک بار در سال ۲۰۰۹ در یک تورنمنت مهم به مقام قهرمانی هم  دست یافت. البته چوگان بازی کردن، زمین خوردن های خاص خود را هم دارد ! او یکبار  بدجور به زمین خورد به طوری که خودش در مصاحبه ای  خیلی بدجور زمین خوردم زشت  و زننده دقیقا مثل زمان هایی که در لیگ ایتالیا، در محوطه جریمه رم خودم را زمین می‌انداختم.

به اشتراک گذاری این مطلب!