news-details

آرتام و فاجعه مدیریتی ؛ بخش خصوصی در ورته‌ نابودی

تیم فوتبال آرتام تبریز تاوان محرومیت مهرداد خادم مربی سابق علم و ادب را داد.

تیم فوتبال آرتام تبریز با حمایت بخش خصوصی پا در مرحله نهایی لیگ سوم فوتبال کشور گذاشت در حالی‌که رضا فرجپور مربی جوان تبریزی بعنوان سرمربی انتخاب و با بازیکنان بومی کار خود را شروع کرد. این تیم برخلاف انتظار توانست نتایج درخشان کسب کند و بعنوان مدعی صعود به لیک دستع دوم شناخته شود.
تیم آرتام در هفته‌های پایانی درگیر حواشی بسیاری شد که بعد از پایان مرحله نهایی و صعود آرتام به مرحله حذفی مدیریت با تصمیم خود تیم را به شوک عجیبی فرو برد.
رضا فرجپور از تیم اخراج و مهرداد خادمی مربی فصل قبل تیم دسته دومی علم و ادب تبریز جایگزین وی شد.
مهرداد خادمی در حالی جای فرجپور را گرفت که با حکم کمیته انظباطی سه بازی بصورت رسمی از نشستن روی نیمکت محروم بود این اولین تصمیم بحث برانگیز مدیریت آرتام در برهه حساس این فصل بود یعنی مهرداد خادمی در دو بازی نخست مرحله حذفی نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند.
با حضور خادمی پول تازه‌ای به تیم تزریق شد (توپ و لباس تازه و ...) برای روحیه بخشیدن به تیم، تهیه شد. تیم در حالی‎‌که 9 ماه در ورزشگاه ربع رشیدی تمرین می‌کرد، تمریناتش به زمین لشگر و شهرداری انتقال یافت.
دربازی نخست مرحله حذفی چند بازیکن که هجده هفته متوالی ذخیره بوده‌اند ودر بازی‌های پایانی  حتی جز هجده نفراصلی نبودند به یک باره جز نفرات اصلی وارد زمین شدند ولی در بازی دوم دوباره به نیمکت بازگشتند یا طبق شنیده‌ها بازیکنی که سه ماه مصدوم بود و اولین جلسه بازگشتش روز قبل بازی بود، با چه دید فنی جز بازیکنان فیکس بود؟!
تیم خوب آرتام با بازیکنان و مربی بومی خود نتایج درخشان همه را امیدوار کرده بود که یک‌بار با تصمیم‌ عجیب و غریب مدیریت و حضور مربی غیربومی اولین شکست خانگی آرتام رقم خورد.
همچنین طبق شنیده‌ها بدلیل دوستی مهرداد خادمی با مدیریت باشگاه، هدف از از آوردن خادمی این بود که محرومیتش برای فصل بعد نماند که با این تصمیم غیرمنتظره آرتام تاوان محرومیت او را داد.
این تصمیمات اشتباه، نادرست و مغرضانه مدیریت حال ، باعث شد  تا بخش خصوصی حامی تیم دلسرد شده و در فکر رهایی تیم باشد.
امیدوارم مدیریت پاسخگوی اشتباهات و تصمیمات خود بوده تا مشخص شود چرا مشکلات شخصی را وارد مسائل تیم کردند تا این باشگاه آسیب ببیند.

به اشتراک گذاری این مطلب!