news-details

سهم خواهی و مدیریت مددی،ملکیان و آخوندی در وزارت ورزش!

" اختصاصی نود پرس "

ورزش به عنوان یک متغیر تاثیرگذار و ابزاری مهم در زمینه دیپلماسی همواره مورد توجه دولتها بوده است موردی که البته در دیدگاه دولتهای ما، از زمان تشکیل وزارت ورزش و جوانان همواره زیر سایه مشکلات اقتصادی و سیاسی قرار گرفته است.
در کابینه دولت رئیسی حالا "سجادی" به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده است، یک قهرمان ورزشی با مدالهای رنگارنگ قاره ای که در زمینه تحصیلی هم از مدارک کافی برخوردار است. رزومه وزیر ورزش چشم نواز بوده و حالا همگان در انتظار شروع به کار سجادی هستند.
در این میان اما موردی که میتواند در عملکرد وی تاثیر گذار باشد انتخابها و انتصابهای "سجادی " خواهد بود و بحث "سهم خواهی "
از آنجا که رئیسی حساسیت زیادی روی این موضوع دارد و البته تاکید کرده که وزرا از تشکیل "باند رفقا" در انتصابهای خود پرهیز کنند، باید دید در دیدگاه وزیر ورزش افرادی همچون احمد مددی مدیر عامل فعلی استقلال، ملکیان عضو هیئت مدیره این باشگاه و محمد آخوندی برای مکانهای تاثیرگذاری همچون "شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی " یا "صندوق ذخیره پیشکسوتان " انتخاب خواهند شد یا خیر؟ گو اینکه اگر چنین انتصابهایی صورت بگیرد بحث سهم خواهی در ذهن به تصویر کشیده میشود.
اشخاصی که در زمینه اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس برای تصدی پست وزارت ورزش برای سجادی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

به اشتراک گذاری این مطلب!