news-details

منادی:تیم‌های قلعه‌نویی حاشیه ندارند

دروازه‌بان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تیم‌های امیر قلعه نویی بدون حاشیه هستند و به همین خاطر تصمیم گرفتم به گل گهر بیایم.

 به گزارش نود پرس محمدحسن اکبرمنادی در گفت‌وگویی در خصوص پیوستن به تیم فوتبال گل گهر سیرجان اظهار داشت: چهار پیشنهاد جدی حتی از یکی از تیم‌های بزرگ تهرانی داشتم اما چون از حاشیه دوری می‌کنم و تیم‌های امیر قلعه‌نویی هم بدون حاشیه هستند، تصمیم گرفتم به گل گهر بیایم. از او تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد.

دروازه‌بان جدید گل‌گهر گفت: گل‌گهر برای رتبه‌های بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگد به همین خاطر سطح توقعات هم مسلما از این تیم بالاتر می‌رود و امیدوارم من هم بتوانم در کنار بقیه بازیکنان به موفقیت تیم کمک کنم.

وی در خصوص رقابت با فروزان برای حضور درون دروازه گل‌گهر و پوشیدن شماره یک تیم عنوان کرد: مسلما کار راحتی ندارم. شناخت  کافی نسبت به او دارم. گلر بسیار خوب و سرشناسی است. کارم خیلی سخت است اما گلری هستم که چالش را خیلی دوست دارد. اصلا شماره برایم مهم نیست. در سایپا هم همینطور بودم. باید در تمرینات آنقدر خوب باشم که بتوانم خودم را اثبات کنم.

منادی در مورد اینکه فضای گل‌گهر نسبت به سایپا متفاوت است و به خاطر کادرفنی و بازیکنانش بیشتر دیده می‌شود و به همین خاطر آیا آمادگی کامل برای شروع یک فصل پرفشار و سخت را با این تیم دارد، گفت: مسلما در مورد همه این مسائل تحقیق و فکر کردم. حتی با حضور محسن فروزان هم قبول کردم که به این تیم بیایم. پس مسلما با روحیه بالا آمده‌ام و آماده این چالش هستم.

وی در خصوص اینکه امسال دروازه‌بان‌های آماده‌ای در تیم‌های مختلف لیگ برتر حضور دارند و این رقابت را چگونه می‌بیند، اظهار داشت: هر بازیکنی دوست دارد خودش به موفقیت برسد اما رقابت خیلی سخت شده است. فصل گذشته سنگربانان جوان عملکرد خیلی خوبی داشتند. خودم هم با اینکه سایپا خوب نتیجه نگرفت اما فکر می‌کنم خوب کار کردم. در کل فصل خیلی سختی پیش رو داریم اما تلاش می‌کنم و امیدوارم که بتوانم خوب کار کنم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.

منادی در خصوص سقوط سایپا به لیگ دسته اول گفت: سایپا می‌توانست در لیگ برتر بماند. زمانی هست که همه دست به دست هم می‌دهند تا یک تیم بماند اما مدیریت در سقوط تیم تاثیر بسزایی داشت. به هرحال امیدوارم که این تیم دوباره به سطح اول فوتبال کشور برگردد.

به اشتراک گذاری این مطلب!