news-details

واکنش شدید فیفا به ممنوعیت سفر ملی‌پوشان به کشورهای قرمز کرونایی

فیفا به اقدام لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا نسبت به ممنوعیت سفر ملی پوشان به کشورهای قرمز کرونایی واکنش تهدید آمیز نشان داد.

به گزارش نود پرس، پس از اینکه لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا اعلام کردند که اجازه خروج بازیکنانی که کشورشان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند را نمی دهد، فیفا به آن واکنش تهدید آمیز نشان داد و به شدت با آنها مخالفت کرد.

اینفانتینو هشدار داد که لیگ ها و باشگاه هایی که این اقدام را انجام دهند با محرومیت مواجه خواهند شد. او در بیانیه ای مشترک با ریاست کنفدراسیون آمریکای جنوبی اعلام داشت: فیفا لازم می‌داند بار دیگر به اتحادیه‌های عضو و باشگاه‌‌های تحت تأثیر قرار گرفته از وضعیت کنونی، در خصوص عمل به مقرراتی که ملزم به رعایت آن هستند تأکید و آنها را در خصوص عواقب عدم همکاری احتمالی‌شان آگاه کند.

باید دید در ادامه چه اتفاقاتی برای این بازیکنان رخ خواهد داد. کشور مصر، کشورهای برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی همه در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند و لیورپول به همین دلیل به صلاح، آلیسون بکر، فیرمینو و فابینیو اجازه خروج نداده تا آنها بتوانند در انتخابی جام جهانی برای تیم هایشان بازی کنند. 

فیفا این ترس را دارد که در ادامه مسیر انگلیس و اسپانیا، دیگر لیگ های اروپایی نیز این تصمیم را اتخاذ کنند. برای فیفا بسیار اهمیت دارد تا ستاره ها همگی در مسابقات فیفادی حضور داشته باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!